Reklama

Skoda znowu druga w brytyjskich badaniach satysfakcji klienta

28/04/2005 10:56
Jak wynika z najnowszych badań satysfakcji klienta, opracowanych w Wielkiej Brytanii przez firmę J.D. Power & Associates, marka Skoda zajęła w tym roku wysokie drugie miejsce, ustępując jedynie Lexusowi i to tylko jednym punktem. Skoda zdobyła 847 punktów na 1000 możliwych, co stanowi poprawę o 4 punkty w porównaniu z wynikiem za rok 2003. Co ciekawe, model Octavia zajął pierwsze miejsce w kategorii samochodów rodzinnych, powtarzając osiągnięcie z roku ubiegłego.

W tym roku - po raz dziesiąty z rzędu - Skoda znalazła się w pierwszej piątce rankingu marek samochodowych pod względem zadowolenia klientów.

Skoda zajęła pierwsze miejsce w kategorii kosztów eksploatacji (w tym zużycia paliwa, cen ubezpieczenia, serwisowania i napraw), trzecie pod względem standardu obsługi dealerskiej, czwarte pod względem jakości i niezawodności oraz ósmą lokatę za wygląd pojazdu (wzornictwo, osiągi, komfort i wyposażenie). W tej ostatniej kategorii dominują tradycyjnie samochody luksusowe. W porównaniu z wynikami osiągniętymi w rankingu z roku 2004 Skoda poprawiła notowania w każdej z ocenianych kategorii.

Jak pokazała ankieta wśród brytyjskich użytkowników samochodów Skoda, 98% właścicieli chętnie poleciłoby kupno auta tej marki swojemu znajomemu, a 94% deklaruje, że zdecydowałoby się na zakup kolejnego auta marki Skoda.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do