Jak wynika z najnowszych badań satysfakcji klienta, opracowanych w Wielkiej Brytanii przez firmę J.D. Power & Associates, marka Skoda zajęła w tym roku wysokie drugie miejsce, ustępując jedynie Lexusowi i to tylko jednym punktem. Skoda zdobyła 847 punktów na 1000 możliwych, co stanowi poprawę o 4 punkty w porównaniu z wynikiem za rok 2003. Co ciekawe, model Octavia zajął pierwsze miejsce w kategorii samochodów rodzinnych, powtarzając osiągnięcie z roku ubiegłego.
W tym roku - po raz dziesiąty z rzędu - Skoda znalazła się w pierwszej piątce rankingu marek samochodowych pod względem zadowolenia klientów.
Skoda zajęła pierwsze miejsce w kategorii kosztów eksploatacji (w tym zużycia paliwa, cen ubezpieczenia, serwisowania i napraw), trzecie pod względem standardu obsługi dealerskiej, czwarte pod względem jakości i niezawodności oraz ósmą lokatę za wygląd pojazdu (wzornictwo, osiągi, komfort i wyposażenie). W tej ostatniej kategorii dominują tradycyjnie samochody luksusowe. W porównaniu z wynikami osiągniętymi w rankingu z roku 2004 Skoda poprawiła notowania w każdej z ocenianych kategorii.
Jak pokazała ankieta wśród brytyjskich użytkowników samochodów Skoda, 98% właścicieli chętnie poleciłoby kupno auta tej marki swojemu znajomemu, a 94% deklaruje, że zdecydowałoby się na zakup kolejnego auta marki Skoda.
Komentarze opinie