Jesienią ubiegłego roku w polskich salonach pojawiła się nowa Skoda Octavia. Wprowadzenie do sprzedaży nowego modelu nie oznaczało jednak wycofania z oferty dotychczasowej wersji. Czeski producent postanowił, że jeszcze do końca bieżącego roku klienci będą mieli wybór. Dla ułatwienia, produkowana dotąd Skoda Octavia otrzymała nową nazwę - Tour. Największe atuty auta to przede wszystkim przestronny bagażnik, który w wersji Combi ma pojemność 548 litrów, a po złożeniu siedzeń wzrasta do 1 512 l. Liftback oferuje odpowiednio 528 i 1 328 l. W kabinie pasażerowie znajdą m.in. funkcjonalne schowki w desce rozdzielczej i podłokietniku umieszczonym pomiędzy przednimi fotelami oraz kieszenie w tylnej części oparcia przednich foteli. Kierowca i pasażerowie mają do dyspozycji wystarczająco dużo przestrzeni, co sprawia, że nawet podczas bardzo długich tras czują się komfortowo. Skoda Octavia Tour oferowana jest w trzech wersjach wyposażenia - Tour, Tour Plus oraz Tour Business.
Skoda Auto Polska przygotowała kampanię reklamową oraz działania PR dotyczące Octavii Tour. Mają one zwiększyć świadomość konsumentów o zaletach auta oraz budować wizerunek Skody jako marki oferującej produkty zaawansowane technologicznie, spełniające wszystkie, nawet najbardziej surowe wymagania jakościowe. Kampania reklamowa obejmuje prasę i outdoor, z wykorzystaniem nośników znajdujących się na stacjach benzynowych. Działania PR skoncentrowane będą na najpopularniejszych tytułach prasowych, współpracy z Radiem Zet, TVN Turbo i TVN 24 oraz internecie.
Komentarze opinie