Reklama

Skoda Octavia Scout - więcej niż 4x4

28/08/2006 08:51
Na targach motoryzacyjnych w Paryżu odbędzie się światowa premiera Skody Octavia Scout. Wprowadzenie auta do sprzedaży jest natomiast planowane w pierwszym kwartale przyszłego roku.Prześwit w Octavii Scout jest o 40 milimetrów wyższy niż w Octavii Combi i o 16 milimetrów większy niż w Octavii Combi 4x4, co znacznie podnosi właściwości jezdne oraz umożliwia poruszanie się w bardzo trudnych warunkach drogowych np. po górskich drogach. Ponadto samochód idealnie radzi sobie podczas jazdy z przyczepą kampingową.Solidne, napędzane na cztery koła kombi z bagażnikiem o rekordowej pojemności do 1620 litrów poradzi sobie nawet z najbardziej wymagającymi zadaniami transportowymi - jest stworzone zarówno do codziennych zadań, idealnie sprawdza się w czasie wolnym i na wakacjach. Skoda Octavia Scout o długości 4581 milimetry jest o jeden centymetr dłuższa, 1,5 cm szersza i 1,3 cm wyższa od Octavii 4x4. Nowo zaprojektowane zderzaki przednie i tylne oraz profilowane listwy progowe w kolorze nadwozia podkreślają design samochodu. Ochronne listwy na nadkolach, przednie listwy progowe z wygrawerowanym napisem ?Scout? oraz specjalne osłony podwozia dodatkowo zabezpieczają podzespoły auta. Obręcze kół ze stopów lekkich Proteus 17? znacznie uatrakcyjniają wygląd samochodu, dodatkowo poprawiając walory trakcyjne auta. Wygląd Octavii Scout podkreślają także logo modelu oraz polerowane podwójne rury wydechowe. Wszystkie te elementy od razu zdradzają bardziej uterenowiony charakter auta.Standard wyposażenia na rynek polski nie jest jeszcze znany. Biorąc jednak pod uwagę inne wersje modelu Octavia, można być pewnym, że będzie ono bogate.Skoda Octavia Scout jest wyposażona w silnik Diesla 2.0 TDI PD/103kW (140 KM) oraz benzynowy 2.0 FSI/110kW (150KM). Obydwie jednostki są czterocylindrowe i posiadają sześciostopniową manualną skrzynię biegów. Diesel posiada w standardzie filtr cząstek stałych (DPF). Aby zapewnić odpowiednio dobre własności jezdne, Octavia Scout jest wyposażona w sprawdzony system napędu na cztery koła Skoda Auto. Głównym elementem jest Haldex - sprzęgło wielopłytkowe. W codziennej, normalnej eksploatacji napędzane są tylko koła przednie, gdy dojdzie jednak do uślizgu kół na wskutek pogorszenia się przyczepności podłoża (piasek, śnieg), napęd w odpowiednich do warunków proporcjach natychmiast jest przekazywany również na koła tylne - co ważne, zupełnie automatycznie. Takie rozwiązanie to oszczędność paliwa i pełen komfor
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do