Reklama

Skoda liczy na sprzedaż 30 tys. aut

01/03/2006 08:05
W ubiegłym roku Skoda była najpopularniejszą marką na polskim rynku nowych aut osobowych. W styczniu pozycję lidera zajęła już jednak Toyota.
„W styczniu znaleźliśmy się na drugim miejscu. Proszę jednak zwrócić uwagę, że różnica między zwycięzcą a nami jest niewielka - podkreśla Leszek Płonka, prezes Skoda Auto Polska. „Dlatego nie odbieram tego jako spadku z pozycji lidera, lecz jedynie jako element ostrej rywalizacji o pierwsze miejsce. Przywołać tu można analogiczną sytuację z ubiegłego roku. W styczniu 2005 r. liderem została Toyota, jednak finalnie w podsumowaniu rocznym wygrała Skoda. Liczę, że w tym roku będzie podobnie. Skoda liczy na to, że sprzedamy około 30 tys. nowych samochodów. Z taką liczbą na pewno utrzymamy pozycję lidera rynku”.

Wkrótce oferta Skody zostanie wzbogacona o model pod nazwą Roomster. „Do końca roku zamierzamy sprzedać kilkaset pojazdów tego modelu. Z doświadczenia wiem jednak, że klienci muszą najpierw przyzwyczaić się do nowego modelu. Na większą sprzedaż Roomstera liczymy więc w latach następnych - przewiduje Leszek Płonka.

Będą też inne nowości. „Biura projektowe Skody nie próżnują. Ale nowości i ich wprowadzanie owiane są zawsze tajemnicą. W 2009 r. powinna pojawić się Skoda Yeti - kolejny model, tym razem z segmentu niezwykle popularnych w Europie małych samochodów terenowych, a zupełnie nowy Superb zapowiedziany jest na 2008 r. - informuje prezes Skoda Auto Polska.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do