7 listopada firma Skoda Auto Polska rozpoczęła intensywną kampanię reklamową pod hasłem "Agresywna wyprzedaż", która wspomaga wyprzedaż samochodów z rocznika 2005. Podczas akcji modele Skody z tego rocznika można kupić z upustami cenowymi sięgającymi 8 000 zł na wybrane pojazdy. Kampania opiera się na wizerunku osób, które rywalizując z innymi klientami o kupno Skody, zdobywają upragnione kluczyki do samochodu, jednak okupują to zniszczeniem garderoby i licznymi zadrapaniami.
Reklamy "Agresywna wyprzedaż" można usłyszeć we wszystkich ogólnopolskich i niektórych lokalnych stacjach radiowych, zobaczyć w gazetach codziennych (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Puls Biznesu, Fakt), prasie motoryzacyjnej (Auto Świat) oraz w tygodnikach i miesięcznikach (Polityka, Wprost, Newsweek, Playboy). Również czołowe polskie portale internetowe (onet.pl, interia.pl, wp.pl) emitują stosowne banery reklamowe.
Komentarze opinie