Punkt dealerski Serwis Haller został uhonorowany prestiżowym tytułem Dealer Roku 2005 marki Opel, przyznawanym przez General Motors Poland od 1999 r.
Po blisko 30 latach współpracy z General Motors sięgnęliśmy po najwyższy laur w polskiej sieci koncernu - powiedział Andrzej Haller, właściciel firmy. To dla nas wyjątkowe osiągnięcie i uwieńczenie naszej ciężkiej pracy nad nieustannym podwyższaniem standardów obsługi klientów, pracy całej załogi firmy Serwis Haller.
Wyróżnienie to jest od 8 lat corocznie przyznawane w nagrodę za uzyskanie dla najlepszych wyników spośród wszystkich punktów dealerskich General Motors Poland w ramach programu Dealer Honor Club. Zwycięzca wyłaniany jest na podstawie rocznych wyników, uzyskiwanych w trzech obszarach działalności: sprzedaży samochodów, obsługi posprzedażnej oraz realizacji standardów dealerskich. Członkami dealer Honor Club stają się dystrybutorzy, którzy zajęli pierwsze, drugie i trzecie miejsce w skali roku.
Serwis Haller wraz z rozwojem firmy rozszerza także gamę produktową. Oferta została uzupełniona o marki z segmentu premium - Cadillac oraz Corvette. Pozwoli to na przedstawienie klientom pełnej gamy modelowej, począwszy od marek tzw. segmentu entry aż po marki o typowo luksusowym, czy też sportowym charakterze.
Komentarze opinie