Shakira wybrała firmę SEAT na głównego sponsora swojej europejskiej trasy koncertowej w 2007 roku, zatytułowanej "Oral Fixation". Trasa, która trwać będzie trzy miesiące, rozpocznie się 25 stycznia przyszłego roku występem w Hamburgu, w Niemczech.Współpraca Shakiry i firmy SEAT oznacza połączenie wizerunku hiszpańskiej marki samochodowej z jedną z najbardziej popularnych i odnoszących sukcesy artystek, której występy i trasy koncertowe doczekały się wielu nagród, by wspomnieć tu chociażby o tytułach "Najlepsza trasa koncertowa wszechczasów w Ameryce Południowej", "Najlepsza trasa koncertowa w Hiszpanii", "Najszybciej wykupiona trasa koncertowa w historii", a także ? Najbardziej porywające wydarzenie w USA?. Zawierając to porozumienie o współpracy, SEAT i Shakira wykraczają daleko poza ramy zwykłego sponsoringu: obie strony zgodziły się, że będzie to związek personalny i strategiczny, a współpraca obu stron odbywać się będzie na zasadach budowania silnych więzi pomiędzy dwoma branżami. Shakira z dumą przyjęła rolę Ambasadora firmy SEAT, najmłodszej i najbardziej energicznej marki w Europie; SEAT zaś wspiera swe firmowe wartości "aktywny, z temperamentem i doskonale zaprojektowany" z gwiazdą muzyki, która odnosi obecnie swoje największe sukcesy, a której profil i wizerunek doskonale wpisuje się w obie grupy docelowych odbiorców. SEAT będzie ściśle współpracował z fundacją Shakiry "Pies Descalzos Foundation" wspierając aktywnie działania artystki na rzecz dzieci, które w wyniku konfliktów w Ameryce Łacińskiej straciły dach nad głową oraz prawa obywatelski
Komentarze opinie