Reklama

SEAT i nowa strategia dla marki

12/06/2006 08:36
SEAT zamierza całkowicie zmienić swoją strategię dotyczącą marki - powiedział w wywiadzie dla magazynu „Automobilwoche” Giuseppe Tartaglione, dyrektor ds. marketingu hiszpańskiego producenta. W planach jest też wprowadzenie na rynek nowego modelu, który powstaje z myślą o nieco starszych klientach.
Chcąc powrócić do strefy zysków najpóźniej w roku 2008, SEAT w dalszym ciągu będzie kształtował swój wizerunek jako marka samochodów o sportowym zacięciu, jednak z drugiej strony chce położyć też nacisk na takie aspekty jak zaangażowanie i komfort. W ten sposób będzie można znaleźć klientów wśród rodzin prowadzących aktywny tryb życia, jak również wśród ludzi młodych, zainteresowanych autami o mocnych silnikach.

Koncern Volkswagen podjął starania, aby znaleźć dla SEAT-a miejsce jako marki oferującej auta dla młodej klienteli. Wraz z biegiem czasu osoby te powinne przesiadać się do samochodów Audi. Teraz będzie jednak inaczej, a hiszpański producent będzie się starał utrzymać swoich dotychczasowych klientów.

Jak powiedział Frank Bekemaier, kierujący pracami nad nowymi modelami SEAT-a, na rynku pojawi się Altea w wersji kombi, czyli Altea XL, jak również następca dla Alhambry.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do