SEAT zamierza całkowicie zmienić swoją strategię dotyczącą marki - powiedział w wywiadzie dla magazynu Automobilwoche Giuseppe Tartaglione, dyrektor ds. marketingu hiszpańskiego producenta. W planach jest też wprowadzenie na rynek nowego modelu, który powstaje z myślą o nieco starszych klientach.
Chcąc powrócić do strefy zysków najpóźniej w roku 2008, SEAT w dalszym ciągu będzie kształtował swój wizerunek jako marka samochodów o sportowym zacięciu, jednak z drugiej strony chce położyć też nacisk na takie aspekty jak zaangażowanie i komfort. W ten sposób będzie można znaleźć klientów wśród rodzin prowadzących aktywny tryb życia, jak również wśród ludzi młodych, zainteresowanych autami o mocnych silnikach.
Koncern Volkswagen podjął starania, aby znaleźć dla SEAT-a miejsce jako marki oferującej auta dla młodej klienteli. Wraz z biegiem czasu osoby te powinne przesiadać się do samochodów Audi. Teraz będzie jednak inaczej, a hiszpański producent będzie się starał utrzymać swoich dotychczasowych klientów.
Jak powiedział Frank Bekemaier, kierujący pracami nad nowymi modelami SEAT-a, na rynku pojawi się Altea w wersji kombi, czyli Altea XL, jak również następca dla Alhambry.
Komentarze opinie