Reklama

Scout na najdłuższej drodze świata

05/08/2007 23:17
10 modeli Skoda Octavia Scout, 17 dni, ponad 9,7 tys. kilometrów. 4 sierpnia rusza „Scout Experience 2007” - wyprawa najdłuższą drogą świata z Moskwy do Władywostoku.
Kliknij, aby powiększyćCelem imprezy jest sprawdzenie najbardziej „ekstremalnej” Skody w ekstremalnych warunkach. Przekraczając 11 stref czasowych uczestnicy wyprawy przejadą przez całą Rosję, napotykając po drodze na bardzo zróżnicowane warunki pogodowe i drogowe. Od raczej dobrej asfaltowej nawierzchni w Moskwie i okolicach, do szutru na odcinku Czita-Chabarowsk. Mimo tego, że Skoda jest obecna na rosyjskim rynku od początku XX wieku, po raz pierwszy zorganizuje imprezę na taką skalę.

Wyprawa ma spopularyzować markę - w szczególności we wschodniej części Rosji, gdzie kierowcy preferują auta produkcji japońskiej, a świadomość marki Skoda jest niska. Na trasie zaplanowano kilka eventów dealerskich, które mają pomóc zwiększyć sprzedać lokalnym przedstawicielom koncernu rodem z Mlada Boleslav. Piękne rosyjskie miasta i niesamowita przyroda doskonale sprawdzą się jako tło podczas sesji fotograficznych (wyprawę dokumentować będą uczestniczący w niej przedstawiciele mediów).

Łącznie na trasę wyruszy 10 egzemplarzy Octavii Scout 2.0 FSI. Wybrano auta napędzane benzyną ze względu na brak w poszczególnych regionach Rosji stacji oferujących olej napędowy. Uczestnicy wyprawy to goście Skoda Auto, dziennikarze telewizyjni i prasowi (w tym z Polski), przedstawiciele Skoda Auto Russia oraz osoby odpowiedzialne za organizację imprezy. W każdym z pojazdów podróżować będą dwie, maksymalnie trzy osoby. Dwa auta mają przypisane specjalne role - jedno wozu telewizyjnego, drugie wozu technicznego, który będzie udzielał pomocy samochodom dołączającym do kolumny „Scout Experience 2007” na poszczególnych odcinkach imprezy.

Kliknij, aby powiększyćTrasa przebiegać będzie od „zerowego” kilometra w Moskwie do „ostatniego” kilometra kolei transsyberyjskiej we Władywostoku. Oprócz specjalnej oprawy startu i mety imprezy zorganizowane zostaną eventy dealerskie połączone z konferencjami prasowymi w Samarze, Ufie, Czelabińsku, Jekaterynburgu i Nowosybirsku.

Sponsorami „Scout Experience 2007” są: Matador, producent opon na których pojazdy pokonają trasę wyprawy; Shell dostarczający najwyższej klasy płyny samochodowe; firma Salomon, której ubrania chronić będą uczestników imprezy bez względu na strefę klimatyczną.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do