Reklama

SAMAR oraz ITBC Communication rozpoczynają badanie działań PR w b

29/08/2005 21:53
ITBC Communication, agencja PR, oraz Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR rozpoczną we wrześniu przekrojowe badanie dotyczące działań public relations w branży samochodowej. Dziennikarze zajmujący się tematyką rynku samochodowego otrzymają w najbliższych dniach ankiety z pytaniami o ich ocenę działań PR prowadzonych przez firmy samochodowe w roku 2004. Oprócz części ogólnej, zawierającej pytania o ocenę poszczególnych narzędzi PR oraz preferencji dziennikarzy związanych z działaniami PR, do ankiety dołączona będzie także tabela, która pozwoli później na stworzenie rankingu firm według jakości ich działań w ocenie dziennikarzy. Wyniki i wnioski z badania będą przedstawione prasie oraz firmom motoryzacyjnym w październiku.

"Zaangażowaliśmy się w ten projekt z uwagi na to, że powinien on dać firmom informacje zwrotną o tym co robią dobrze, a co mogą zrobić lepiej. Uważne spojrzenie na własne działania i na to, jak są odbierane na zewnątrz jest szczególnie ważne właśnie teraz, kiedy efektywność działań w tej branży ma bardzo duże znaczenie. Jeśli projekt spotka się z dobrym przyjęciem dziennikarzy i firm chcemy takie badanie przeprowadzać cyklicznie, co roku - mówi Wojciech Drzewiecki, prezes Samaru.

"Chcąc dobrze się komunikować - a jest to przecież istotą działań PR - trzeba się najpierw dobrze poznać; zrozumieć potrzeby i oczekiwania obu stron. Jesteśmy niezmiernie ciekawi tego jak wypadnie konfrontacja oceny działań PR przez osoby i firmy, które je realizują, z tym, jak faktycznie odbierają je dziennikarze - mówi Jacek Jakubczyk, dyrektor zarządzający ITBC Communication.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do