W oczekiwaniu na premierę nowego Fiata 500, która będzie miała miejsce już w przyszłym roku, włoski koncern uruchomił specjalny projekt marketingowy pod nazwą 500 wants you.
Jest to przedsięwzięcie, którego jedynym celem jest zaangażowanie szerokiej publiczności w planowanie ewolucji najbardziej popularnego we Włoszech małego auta, które służy pasażerom na krótkich trasach. Spośród kilku części dostępnych na stronie internetowej, takich jak możliwość wzięcia udziału w konkursie dla projektantów, gdzie przygotowano trzy nagrody po 5 000 EUR, czy też wielka encyklopedia, gdzie znajdą się historie i zdjęcia poświęcone samochodowi, użytkownik może też wejść do specjalnego laboratorium. Są tam różne kolory nadwozia oraz liczne akcesoria, które można swobodnie wybierać i zapisać w dowolnej konfiguracji. Nadesłane sugestie mogą ewentualnie zostać wykorzystane przez Fiata w trakcie prac nad modelem.
Po raz pierwszy w historii naszej firmy, a być może nawet w całej branży motoryzacyjnej, stworzony zostanie samochód z pomocą szerokiej publiczności i z myślą o szerokiej publiczności - powiedział Luca De Meo, stojący na czele marki Fiat i jej dyrektor handlowy.
Komentarze opinie