Reklama

Rośnie wartość akcji promocyjnych

11/05/2005 19:35
Trudna sytuacja na polskim rynku samochodowym wymusza na producentach i sprzedawcach aut coraz intensywniejsze działania marketingowe. W kolorowych magazynach i codziennej prasie systematycznie pojawiają się reklamy Audi, Citroena, Fiata, Mercedesa, Nissana, Opla, Renault, Skody, Toyoty i VW. To - niemal w komplecie - ścisła czołówka rynku. Te same marki królują w raportach promocji.

Kuszenie klienta - wydaje się - nie zna granic: wartość rabatów czy pakietów dodatkowego wyposażenia, które zostaną zamontowane bez dopłaty, rośnie z miesiąca na miesiąc. Do Mercedesów klasy E i CLS można zamówić pakiety Dynamic Line lub Business Line o wartości od 17,5 do ponad 52 tys. zł. Fiat do wszystkich modeli oferuje klimatyzację gratis. Banki samochodowe wspierają swoje marki atrakcyjnym leasingiem i coraz szerszą gamą preferencyjnych kredytów. Nowością jest wprowadzony w maju przez Volkswagen Bank "kredyt 1%" dla wybranych modeli Skody czy kredyt na 96 miesięcy, udzielany na zakup Nissana Almery przez GE Money Bank. Z punktu widzenia klienta - utrzymanie się takiej tendencji w salonach jest korzystne, ale czy możliwe na dłuższą metę?
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do