Reklama

Roomster - rekordowa liczba odwiedzin na stronie Skoda Auto

09/03/2006 20:19
W tym samym czasie gdy Skoda Roomster debiutowała na Międzynarodowej Wystawie Samochodowej w Genewie (po południu 28 lutego), również na stronach internetowych należących do Skoda Auto oraz importerów aut tej marki w poszczególnych krajach, w tym na oficjalnym serwisie Skoda Auto Polska, pojawiła się prezentacja najnowszego modelu Skody.
Kliknij, aby powiększyćNa internautów odwiedzających serwisy www.skoda-auto.com i www.skoda-auto.pl czeka wiele ciekawych rozwiązań. Mogą obracać Skodę Roomster o 360 stopni, oglądać auto pod różnymi kątami, otwierać drzwi (łącznie z tylnymi, piątymi drzwiami) oraz zobaczyć i sprawdzić jak działa system tylnej kanapy VarioFlex. Można też „zająć miejsce” w wirtualnym wnętrzu najnowszego modelu Skody, włączyć zewnętrzne światła i dowiedzieć się na czym polega działanie lamp „podążających” za kierunkiem jazdy samochodu. Dodatkowo polscy internauci mają możliwość obejrzenia filmu oraz fotorelacji z premiery samochodu na międzynarodowej wystawie w Genewie.

Poza galerią zdjęć Roomstera oraz szczegółowymi informacjami na temat samochodu, internetowa prezentacja umożliwia zainstalowanie na komputerze jednej z kilku rodzajów tapet (m.in. w formacie 1600x1200 px), a także obejrzenie i pobranie pliku video przedstawiającego pojazd. W dniu, w którym Skoda Roomster trafi do sprzedaży, internetowa prezentacja modelu zostanie uzupełniona o cenniki, szczegółową specyfikację wyposażenia i dane techniczne, a także zostanie połączona z konfiguratorem aut dostępnym na stronach Skody.

Kliknij, aby powiększyćPrzez pierwsze 24 godziny od pojawienia się prezentacji w Internecie, stronę Skody odwiedziło 46 260 osób. W porównaniu do średniej liczby wejść na tę witrynę, licząc od początku bieżącego roku, oznaczało to 40% wzrost odwiedzin oficjalnego serwisu marki. Także na stronie www.skoda-auto.pl zanotowano wzmożony ruch. W porównaniu do średniej liczby odwiedzin oficjalnego serwisu Skoda Auto Polska od początku roku dało to wzrost na poziomie 45%.

Pokazuje to jak ważnym źródłem informacji o nowościach w ofercie Skody jest Internet. Możliwości tego medium pozwalają zaprezentować samochód w atrakcyjny i szczegółowy sposób.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do