Reklama

Reklama samochodów osobowych w mediach - styczeń 2005

14/02/2005 14:06
W styczniu wydatki producentów i importerów aut osobowych na reklamę w mediach wyniosły aż 37 mln 228 tys. zł. Dla porównania, wydatki na reklamę rok wcześniej osiągnęły poziom 22 mln 517 tys. zł. Zdecydowana większość kwot przeznaczonych na reklamę w motoryzacji przypadła tym razem gazetom (13 mln 577 tys. zł), a dalej uplasowały się stacje telewizyjne (9 mln 204 tys. zł), magazyny (7 mln 372 tys. zł) i radio (7 mln 75 tys. zł). Wydatki na reklamę samochodów w styczniu stanowiły 6,4% wszystkich nakładów na reklamę w mediach. Dla porównania, w styczniu roku 2003 udział wydatków na reklamę aut osobowych w stosunku do całości nakładów na reklamę wyniósł 3,9%.

W porównaniu z danymi w styczniu 2003 r. wydatki na reklamę samochodów wzrosły aż o 65,3%, natomiast liczba emisji była większa o 104,6%. Najbardziej było to widoczne w telewizji, gdzie liczba emisji reklam motoryzacyjnych wzrosła z 1 127 razy do 3 623 (+221,5%).

Dane pochodzą z mediów objętych monitoringiem Expert-Monitor, a wszystkie podane wydatki liczone są wg cenników mediów bez upustów. ([email protected])
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do