Reklama

Range Rover 2007

03/07/2006 22:36
Range Rover model roku 2007 otrzymuje całkowicie nowy silnik Diesla V8 i szereg innych, znaczących udoskonaleń. Ostatnie modyfikacje flagowego pojazdu marki Land Rover to m.in. ulepszony projekt kabiny pasażerskiej i wiele usprawnień technicznych, wśród których jest np. opatentowany system Terrain Response.
Kliknij, aby powiększyćDebiutujący w samochodzie Range Rover turbodoładowany silnik wysokoprężny TDV8 o mocy 200kW (272 KM) jest jedną z najnowocześniejszych jednostek napędowych na świecie. Tak jak wszystkie silniki samochodów Land Rover jest on lekki, zwarty i niezmiernie wytrzymały. Dysponuje on o 54% wyższą mocą i o 64% wyższym momentem obrotowym od sześciocylindrowego diesla, którego zastępuje, a pozostaje tak samo ekonomiczny.

Przyspieszenie uległo znacznej poprawie: w porównaniu z poprzednim dieslem jednostka napędowa oferuje o ponad cztery sekundy lepsze przyśpieszenie w przedziale 0-100 km/h wynoszące 9,2 sekundy. Ograniczona elektronicznie prędkość maksymalna wzrosła do 200 km/h. Dodatkowo, silnik TDV8 jest do 75% cichszy, oferuje wyższą kulturę pracy oraz większą skuteczność hamowania i kierowalność.

Nowy silnik współpracuje z ‘inteligentną’ sześciobiegową, sterowaną elektronicznie automatyczna skrzynią biegów ZF, stosowaną już w benzynowych wersjach samochodu Range Rover. Nastawy zawieszenia są podobne do doładowanej wersji Range Rover Supercharged, zapewniając znakomitą sterowność i komfort jazdy. Przednia oś wyposażona jest w hamulce marki Bremo o dużej średnicy tarcz hamulcowych.

Kliknij, aby powiększyćRange Rover model roku 2006 posiadał dwie wersje silnika benzynowego: 396-konny (291kW) doładowany silnik V8 i 306-konny (225kW) silnik V8 bez doładowania, które zdobyły sobie duże uznanie i dostępne będą również w wersji na rok 2007.

Znakomite właściwości terenowe Range Rovera podnosi jeszcze system Terrain Response instalowany standardowo we wszystkich modelach roku 2007 wraz z centralnym mechanizmem różnicowym o zwiększonym tarciu wraz z elektronicznie („e”) załączaną blokadą i mechanizmem różnicowym osi tylnej, opcjonalnie wyposażonym w elektronicznie załączaną blokadą. System Terrain Response umożliwia kierowcy wybranie pokrętłem jednego z pięciu ustawień: szosa, śnieg/trawa, błoto, piasek, skały. Ustawienie któregokolwiek z nich powoduje dostosowanie pracy układu napędowego, zawieszenia i hamulców odpowiednio do konkretnych warunków.

Kliknij, aby powiększyćInne udoskonalenia prowadzono w całej ofercie wersji modelu Range Rover na rok 2007. W kabinie pasażerskiej jest więcej schowków (w tym nowy podwójny schowek w desce rozdzielczej), zmodyfikowany system poduszek powietrznych, bardziej ergonomiczny panel konsoli środkowej, elektronicznie sterowany hamulec postojowy, nowy wygląd górnej części deski rozdzielczej, oraz zasadniczo ulepszony system klimatyzacji i wentylacji. Zmodyfikowano również dźwignię sterującą skrzyni biegów i system audio. Jest więcej wykończeń drewnianych i metalowych, a wszystko to przyczynia się do zwiększenia poczucia luksusu. Dostępna jest teraz opcjonalna funkcja chłodzenia przednich foteli oraz standardowe podgrzewanie siedzeń, a aktywne zagłówki zwiększają bezpieczeństwo podróżnych.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do