Reklama

Przystanek Woodstock szykuje się do jubileuszu

egorzow.pl - Hubert
03/04/2014 10:34
31 lipca - 2 sierpnia - właśnie w tych dniach odbędzie się w tym roku XX jubileuszowy Przystanek Woodstock. Ponownie w Kostrzynie nad Odrą, ponownie z plejadą gwiazd na głównej scenie, tym razem z nowym sponsorem.

Kostrzyn nie wyobraża już sobie życia bez Przystanku Woodstock. To właśnie w przygranicznym miasteczku położonym kilkadziesiąt kilometrów od Gorzowa uczestnicy festiwalu będą świętować jubileuszową, 20. edycję Przystanku Woodstock. Można więc śmiało spodziewać się, że jak co roku osiemnastotysięczna miejscowość, rozrośnie się wielokrotnie dzięki gościom z całego kraju i wielu zakątków Europy. Nie bez powodu mówi się przecież, że Woodstock to największa plenerowa impreza muzyczna w Europie. W dodatku bezpłatna!

W tym roku na muzycznych scenach zaprezentuje się wiele gwiazd muzyki alternatywnej. Organizator imprezy, Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, kompletuje skład wykonawców, którzy uświetnią jubileuszowy Przystanek. Wiadomo już, że dla woodstockowiczów zagrają Ska-P, Hatebreed, Skindread, Volbeat, Coma, Budka Suflera, Lao Che i T.Love. Lista jednak nie jest zamknięta i wciąż się powiększa.

W dodatku, Jerzy Owsiak, prezes WOŚP ogłosił wczoraj, że jego festiwal zyskał nowego sponsora głównego, a została nią marka Lech Premium. - Wspólnie z Lechem Premium, nowym sponsorem głównym imprezy, uczynimy XX Przystanek Woodstock niezapomnianym i spektakularnym przeżyciem muzycznym i kulturowym. Cieszymy się, że marka pozwalająca zachować dystans i patrzeć na świat ze świeżą perspektywą będzie z nami przez trzy kolejne edycje wydarzenia - powiedział Owsiak.

- Lech Premium to piwo adresowane do ludzi energicznych i pozytywnie nastawionych. Jest dla wszystkich pełnoletnich osób, które czują się „młode duchem”. W związku z faktem, że marka Lech Premium jest uosobieniem wartości spójnych z ideą Przystanku Woodstock, podjęcie decyzji o nawiązaniu współpracy było dla obu stron bardzo łatwe - dodaje Karolina Kulinek-Łatka, dyrektor marki Lech.

Nowy sponsor specjalnie na Przystanek Woodstock planuje przygotowanie wyjątkowych atrakcji związanych z wydarzeniem. Na razie są one owiane tajemnicą.

Hubert Araszczuk
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do