Reklama

Przesłuchanie motywem przewodnim kampanii Peugeot

09/02/2006 23:25
Ruszyła kolejna część kampanii informującej o wyprzedaży modeli Peugeot z 2005 r. „Duża reszta do wydania”. Reklama ma za zadanie wzbudzić zainteresowanie potencjalnych klientów promocyjną ofertą kredytową Peugeot 50/50.
Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała serię reklam prasowych prezentujących poszczególne modele Peugeot objęte ofertą oraz 20-sekundowy spot radiowy. Pomysł kreatywny opiera się na intrygującym dialogu kojarzącym się z przesłuchaniem podczas filmu kryminalnego.

Reklama przedstawia szczegóły oraz warunki oferty i zachęca potencjalnych klientów do odwiedzenia salonów Peugeot, gdzie korzystając z oferty można kupić nowy model Peugeot płacąc od razu tylko 50% ceny.

Reklamy można będzie usłyszeć w dniach 6-10 lutego w Radiu Zet, RMF i PR 3 oraz rozgłośniach lokalnych: Antyradio, Eska Poznań, Eska W-wa, Eska Wrocław, Parada Łódź, PR Białystok, PR Kielce, PR Olsztyn i Złote Przeboje. W prasie reklamy pojawią się 20 lutego, a zobaczyć je będzie można w dziennikach „Gazeta Wyborcza” i „Fakt”.

Kampania potrwa do 26 lutego. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Initiative Warszawa.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do