Reklama

Prosty i skuteczny marketing warsztatu

04/06/2006 21:11
Kolejną edycję otwartego, nowatorskiego szkolenia "Jak prowadzić prosty i skuteczny lokalny marketing warsztatu" organizuje Polska Izba Motoryzacji wraz z firmą Motomarketing.pl. Uczestnikami mogą być Autoryzowane Stacje Obsługi oraz serwisy niezależne.
Szkolenie odbędzie się w dniach 20 i 21 czerwca 2006 r. Poprowadzi je Maciej Matczak, który od siedmiu lat zajmuje się marketingiem warsztatów, jakością obsługi klienta i rozwojem usług serwisowych na rynku samochodowym. Jest także autorem Podręcznika Marketingu Serwisowego.

Szkolenie odpowiada na potrzeby coraz bardziej konkurencyjnego rynku napraw, uczy jak praktycznie zaplanować działalność marketingową własnego serwisu i jakie stosować narzędzia komunikacji z rynkiem. Pozwala lepiej rozumieć działania konkurencji i realizować własne akcje promocyjne (reklamę, marketing bezpośredni, promocję sprzedaży, sprzedaż osobistą, programy lojalnościowe, jakościowe oraz udział personelu itd.). Pomaga racjonalizować wydatki na właściwe kontakty z klientem i pozbyć się wątpliwości przy podejmowaniu decyzji marketingowych.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do