Š Peugeot
Debiutujący na rynku francuskim w kwietniu ubiegłego roku, Peugeot 407 został wyprodukowany już w liczbie ponad 270 tys. egzemplarzy, z czego prawie 150 tys. znalazło nabywców w roku 2004, zgodnie z przewidywaniami. Od września w ofercie dostępna jest również wersja SW. 407 osiąga najlepsze wyniki udziału rynkowego we Francji, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Niemczech oraz we Włoszech. Auto francuskiego producenta oferowane jest klientom w 32 krajach.
Popularność 407 może jeszcze wzrosnąć wraz z planowanym na jesień debiutem wersji nadwoziowej coupe.
Produkowany w ilości 1 056 egzemplarzy dziennie w fabryce w Rennes, z czego 70% stanowi odmiana sedan, a pozostałe 30% to SW, Peugeot 407 cieszy się wśród klientów popularnością przede wszystkim w wersji z silnikiem wysokoprężnym (73%), głównie z jednostką 2.0 HDi FAP. Kupujący preferują wyposażenie poziomu 2 (Executive Pack, do 46%) i poziomu 3 (ST Sport i SV Sport, do 37%). Jest to wynik dużo lepszy od przewidywań producenta.
Wśród najczęściej wybieranych kolorów dominuje stalowo-czarny (25%), na równi z szarym aluminium, a dalej plasuje się kolor czarny (12%).
Komentarze opinie