Reklama

Prezydent ogłosił konkurs na stanowisko urzędnicze

Gorzow PL
17/02/2012 16:02
Prezydent Miasta Gorzowa ogłosił konkurs na stanowisko urzędnicze ds. budżetu w Wydziale Budżetu i Rachunkowości Urzędu Miasta Gorzowa. Dokumenty można składać do 27 lutego.

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

1. Współdziałanie przy opracowywaniu projektu budżetu miasta oraz jego zmian w ciągu roku
2. Prowadzenie ewidencji zmian planów finansowych zadań własnych Miasta i zleconych do sprawozdawczości budżetowej oraz ewidencji księgowej
3. Dokonywanie składu komputerowego planowanego budżetu miasta oraz sprawozdań półrocznych i rocznych z wykonania budżetu miasta
4. Analiza wydatków budżetowych w zakresie określonym przez przełożonego
5. Inne czynności zlecone przez przełożonego.

Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „stanowisko ds. budżetu" należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta lub drogą pocztową na adres:

Urząd Miasta Wydział Organizacyjny
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 27 lutego 2012 roku (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do