Prezydent ogłosił konkurs na stanowisko urzędnicze
Gorzow PL
17/02/2012 16:02
Prezydent Miasta Gorzowa ogłosił konkurs na stanowisko urzędnicze ds. budżetu w Wydziale Budżetu i Rachunkowości Urzędu Miasta Gorzowa. Dokumenty można składać do 27 lutego.
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
1. Współdziałanie przy opracowywaniu projektu budżetu miasta oraz jego zmian w ciągu roku
2. Prowadzenie ewidencji zmian planów finansowych zadań własnych Miasta i zleconych do sprawozdawczości budżetowej oraz ewidencji księgowej
3. Dokonywanie składu komputerowego planowanego budżetu miasta oraz sprawozdań półrocznych i rocznych z wykonania budżetu miasta
4. Analiza wydatków budżetowych w zakresie określonym przez przełożonego
5. Inne czynności zlecone przez przełożonego.
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „stanowisko ds. budżetu" należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta lub drogą pocztową na adres:
Urząd Miasta Wydział Organizacyjny
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 27 lutego 2012 roku (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
Komentarze opinie