Reklama

Poważna reorganizacja niemieckiej sieci Audi

26/11/2006 15:27
Audi zamierza zmniejszyć o połowę liczbę stacji serwisowych działających w Niemczech - wynika z planu strategii marketingowej do roku 2015, do którego dotarł magazyn branżowy ?Automobilwoche?.Obecnie Audi ma w Niemczech 2,1 tys. punktów sprzedaży i serwisowych, z czego 700 to salony dealerskie, a 1,4 tys. zajmuje się wyłącznie usługami serwisowymi. Sieć zostanie zmniejszona do najwyżej 1,4 tys. placówek, z czego 700 będą to dealerstwa zajmujące się sprzedażą i serwisem wyłącznie na potrzeby Audi, natomiast 700 spośród 1,4 tys. punktów o profilu wyłącznie serwisowym zostanie zamkniętych. Jak pisze ?Automobilwoche?, sieć serwisowa Audi jest większa niż w przypadku konkurencyjnych marek BMW oraz Mercedes, a dzięki nowej strategii możliwe ma być pozbycie się tych placówek, które są niedochodow
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do