Audi zamierza zmniejszyć o połowę liczbę stacji serwisowych działających w Niemczech - wynika z planu strategii marketingowej do roku 2015, do którego dotarł magazyn branżowy ?Automobilwoche?.Obecnie Audi ma w Niemczech 2,1 tys. punktów sprzedaży i serwisowych, z czego 700 to salony dealerskie, a 1,4 tys. zajmuje się wyłącznie usługami serwisowymi. Sieć zostanie zmniejszona do najwyżej 1,4 tys. placówek, z czego 700 będą to dealerstwa zajmujące się sprzedażą i serwisem wyłącznie na potrzeby Audi, natomiast 700 spośród 1,4 tys. punktów o profilu wyłącznie serwisowym zostanie zamkniętych. Jak pisze ?Automobilwoche?, sieć serwisowa Audi jest większa niż w przypadku konkurencyjnych marek BMW oraz Mercedes, a dzięki nowej strategii możliwe ma być pozbycie się tych placówek, które są niedochodow
Komentarze opinie