Według źródeł branżowych, Porsche woli samodzielnie opracować oczekiwany z dużym zainteresowaniem nowy model o nazwie Panamera niż realizować ten projekt wspólnie z inną firmą. Byłoby to odejście od strategii przyjętej w pracach nad terenowym samochodem Cayenne, który powstał we współpracy z Volkswagenem. Co więcej, surowe konstrukcje nadwozi do Cayenne produkowane są w fabryce VW w Bratysławie, skąd trafiają do zakładów Porsche w Lipsku.
Przedstawiciele Porsche powiedzieli, że bliższe informacje na temat nowej linii modelowej podane zostaną do wiadomości podczas wrześniowego salonu we Frankfurcie. W ubiegłym tygodniu pojawiły się jednak pewne obawy, czy realizowany przez Porsche od trzech lat projekt zostanie zakończony. "Czwarta gama modelowa będzie - powiedział wysoki rangą przedstawicieli Porsche, dodając: "Firma straciłaby twarz, gdyby nowy samochód miał nie pojawić się na rynku".
Fabryka Porsche w Lipsku może bez trudu zwiększyć moce, aby rozpocząć produkcję nowego modelu.
Komentarze opinie