7 czerwca w zakładzie w Lipsku zjechał z taśmy 100-tysięczny Cayenne. Był to model turbo w kolorze prosecco - metalik. Niemiecka fabryka Porsche otwarta została w sierpniu 2002 r. Początkowo firma prognozowała roczną sprzedaż Cayenne na poziomie 25 tys. sztuk, jednak po debiucie auta w grudniu roku 2002, popyt przekroczył oczekiwania: w roku finansowym 2003/2004 prawie 40 tys. samochodów znalazło nabywców na całym świecie. Również w bieżącym roku finansowym niemiecki producent osiągnie taki wynik.
Najważniejszym rynkiem dla Cayenne są przez cały czas Stany Zjednoczone, gdzie sprzedano prawie 40% wyprodukowanych samochodów. Najwyższy wzrost sprzedaży, w niektórych przypadkach o kilkaset procent, odnotowało Porsche dzięki Cayenne w Chinach, Rosji, Ameryce Środkowej i południowo-wschodniej Azji oraz w krajach Środkowego Wschodu.
Komentarze opinie