Reklama

Polska: ?Zniszczyć czy ocalić? - Wyniki ekspertyzy technicznej

10/09/2006 22:56
Podczas finału akcji ?Zniszczyć czy ocalić? nowy SEAT Altea został wolą biorących udział w głosowaniu SMS-owym wypięty z liny i zrzucony na powierzchnię betonowej płyty z wysokości 15 m. Wrak pojazdu przewieziono do Autoryzowanej Stacji Dealerskiej SEAT oraz poddano ekspertyzie z udziałem certyfikowanego rzeczoznawcy.Dokonujący oceny technicznej ustalił, że próba, jakiej poddano SEAT-a Alteę, była pod względem parametrów przeciążeniowych bardzo zbliżona do testów wykonywanych przez Euro NCAP. Podczas akcji samochód uderzył przednią częścią nadwozia w twardą przeszkodę z prędkością 61,75 km/h, natomiast podczas testów Euro NCAP pojazdy poddaje się testom przy prędkości 64 km/h.Wnikliwa ekspertyza rozbitego podczas finału akcji ?Zniszczyć czy ocalić? SEAT-a Altei potwierdziła doskonałą opinię co do poziomu bezpieczeństwa oferowanego przez ten model. Certyfikowany rzeczoznawca oceniający stan rozbitej Altei napisał: ?Kabina pasażerska nie uległa odkształceniu, drzwi strony prawej i lewej zamykają się i otwierają bez utrudnienia. Luzy wszystkich czterech drzwi pozostały niezmienione, są równoległe, równomierne, wynoszą około 3 mm i nie posiadają żadnych odkształceń?. Warto zaznaczyć, że wyniki testów wykonanych zarówno w laboratoryjnych warunkach, jak i w okolicznościach ekstremalnych są bardzo zbliżone. Najwyższa nota pięciu gwiazdek, jaką SEAT Altea uzyskał podczas profesjonalnych testów zderzeniowych Euro NCAP, oraz wyniki ekspertyzy wykonanej na potrzeby akcji ?Zniszczyć czy ocalić? potwierdzają najwyższy poziom bezpieczeństwa tego samochod
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do