Podobnie jak przed miesiącem, warszawski salon OMC Motors jest liderem sprzedaży Forda w Polsce. Od stycznia do lipca z salonu wyjechało 985 samochodów, co stanowi 7,8% sprzedaży Forda w Polsce. Średnia sprzedaż w sieci Forda wyniosła w tym okresie niespełna 230 samochodów."Pierwsze miejsce w rankingu Forda bez wątpienia jest powodem do satysfakcji, ale w sytuacji ogólnego spadku na rynku, bardziej cieszy 23% wzrostu, w porównaniu z rokiem poprzednim, kiedy sprzedaliśmy 755 samochodów - skomentował Gerard Jachoł, dyrektor handlowy OMC Motors. Warto też odnotować, że sprzedaż w lipcu była o 19% wyższa niż w lipcu 2005 r. Zdaniem Gerard Jachoła wzrost sprzedaży wynika nie z dużych kontraktów flotowych, ale przede wszystkim z dobrych relacji z dotychczasowymi klientami i efektywnego wykorzystania platformy Customer Relationship Manager. Nie bez znaczenia jest oczywiście oferta Forda - dobrze pozycjonowana cenowo i poszerzona o dobrze przyjęte modele S-Max i Galaxy. "Liczba zamówień w realizacji, zaawansowane rozmowy flotowe oraz duże zainteresowanie nowym Transitem napawają nas optymizmem na kolejne miesiące - dodał Gerard Jacho?
Komentarze opinie