Reklama

Polska: Rusza III edycja Podyplomowego Studium dla Menedżerów Motoryzacji

28/08/2006 08:51
Polska Izba Motoryzacji i Szkoła Główna Handlowa organizuje III edycję Podyplomowego Studium dla Menedżerów Motoryzacji, która rozpoczyna się w październiku. Liczba miejsc w każdej edycji jest ograniczona.Studia przeznaczone są dla osób zajmujących się zarządzaniem lub przygotowujących się do zarządzania firmą motoryzacyjną, a więc prezesów firm, właścicieli i dyrektorów, głównych księgowych, a także kierowników funkcjonalnych i specjalistów. Poprzednie edycje okazały się prawdziwym sukcesem. Wzięło w nich udział ponad 90 menedżerów reprezentujących szeroko rozumiany rynek motoryzacyjny - dealerzy samochodowi, koncerny samochodowe, importerzy samochodów, producenci części, hurtownie części, producenci i dystrybutorzy szyb, flota samochodowa. Dealerów reprezentowali przedstawiciele takich firm jak.: AMS Chróścicki, Anro-Trade, Auto Centrum Golemo, Auto Motive, Auto Salon Dejon & Dąbrowski, Auto Viva, Auto-Mobil, Bilex, Carimpex, Dixi-Car, Euro-Centrum J.T Dudojć, F.H.U. Rokicki, Jaszpol Sp. z o.o, Lexus Warszawa, Mazpol, Mercedes-Benz Sosnowiec, Pol Truck Service, Szewczyk, Toyota Marki. Przedstawiciele koncernów: General Motors Poland, MMC Car Poland, Peugeot Polska, Summit Motors Poland, Skoda Auto Polska. Przedstawiciele producentów i hurtowni: EBCC, Faurecia, Grupauto Polska, Hipol, Petro-Oil, Pilkington Automotive Poland, TBMECA Poland, Tower Automotive Polska, Remy Automotive Poland. Absolwenci Studium mogą szczycić się dziś prestiżowym dyplomem Szkoły Głównej Handlowej i PIM.Studium stało się prawdziwą platformą wymiany doświadczeń dla ludzi z branży i szansą na zdobywanie kolejnych szczebli w karierze menedżerskiej. Pomysł stworzenia tego typu specjalistycznych studiów podyplomowych powstał w wyniku wnikliwych obserwacji rynku motoryzacyjnego. Rynek motoryzacyjny ulega ciągłym zmianom. Przedsiębiorcy tej branży jeśli chcą być skuteczni muszą dostosować się do nowych zasad i dostrzec potrzebę kształcenia kadr. Skuteczne zarządzanie firmami i przedsięwzięciami wymaga profesjonalnej wiedzy i umiejętności o szerokim spektrum zarządzania m.in. planowania i kontrolowania budżetów, zarządzania działalnością marketingową, doskonalenia zarządzania zespołem pracowników. Wymaga wiedzy o rynku, możliwości finansowania przedsięwzięć oraz wszelkich aspektów wspomagających profesjonalne zarządzanie.Program studiów (dostępny na stronie www.pim.pl) został opracowany pod kątem obecnych i mających nastąpić w wyniku otwarcia się rynku europejskiego i światowej globalizacji, zmian. Obejmuje on wiedzę o polskim prawie i otoczeniu branżowym, ale także analizowanie rynku w skali europejskiej i globalnej. W ciągu rocznego cyklu (180 godzin zajęć) słuchacze mają także okazję przyjrzeć się pod okiem najlepszych fachowców licznym modelom sytuacji ekonomicznych, które mogą ich spotkać w codziennej działalności biznesowej.Ukończenie studium gwarantuje nie tylko pogłębienie dotychczasowej wiedzy i nabycie nowych umiejętności praktycznych, ale także potwierdzenie tej wiedzy zdobyciem świadectwa renomowanej uczelni ekonomicznej - Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.Polska Izba Motoryzacji zaprasza do odwiedzenia własnej strony internetowej, gdzie znajduje się programu studium oraz warunki przyjęcia. Szczegółowych informacji udziela także Małgorzata Zborowska, e-mail: [email protected], tel. 600 00 32 3
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do