Kolejną edycję otwartego, nowatorskiego szkolenia "Jak prowadzić prosty i skuteczny lokalny marketing warsztatu" organizuje Polska Izba Motoryzacji wraz z firmą Motomarketing.pl. Uczestnikami mogą być Autoryzowane Stacje Obsługi oraz serwisy niezależne.
Szkolenie odbędzie się w dniach 21 i 22 marca 2006 r. Poprowadzi je Maciej Matczak, który od siedmiu lat zajmuje się marketingiem warsztatów, jakością obsługi klienta i rozwojem usług serwisowych na rynku samochodowym. Jest także autorem Podręcznika Marketingu Serwisowego, przeznaczonego dla firm dystrybuujących części i współpracujących z nimi sieci warsztatów.
Szkolenie odpowiada na potrzeby coraz bardziej konkurencyjnego rynku napraw, uczy jak praktycznie zaplanować działalność marketingową własnego serwisu i jakie stosować narzędzia komunikacji z rynkiem. Pozwala lepiej rozumieć działania konkurencji i realizować własne akcje promocyjne (reklamę, marketing bezpośredni, promocję sprzedaży, sprzedaż osobistą, programy lojalnościowe, jakościowe oraz udział personelu itd.).
Komentarze opinie