Reklama

Polska: Nowy etap dzialalności ZM SOIS

07/12/2006 23:50
Na przełomie listopada i grudnia Związek Motoryzacyjny SOIS rozpoczyna nowy etap swojej blisko 15-letniej już działalności. Zmianie ulega nazwa i logotyp organizacji. Działając pod nową nazwą: Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego i z nowym logo, instytucja zamierza zintensyfikować swoje działania tak, aby jeszcze skuteczniej realizować statutowe zadania.?Zmiana nazwy ma podkreślić szeroki zakres naszych kompetencji. Członkami Związku są najważniejsi producenci i przedstawiciele producentów pojazdów osobowych, ciężarowych, dostawczych, autobusów i motocykli w Polsce. Jesteśmy organizacją, która działa na rzecz rozwoju rynku motoryzacyjnego. Poza działaniami na rzecz integracji branży, stawiamy sobie za cel reprezentowanie naszych członków w kontaktach z instytucjami, które mają wpływ na ten rynek w Polsce. Chcemy być i jesteśmy głosem branży! Obecna zmiana ma na celu podkreślenie naszego ukierunkowania na cały przemysł motoryzacyjny w Polsce - powiedział Paweł Kacprzyk, Prezes Zarządu PZPM.?Decyzja o zmianie nazwy i logotypu została podjęta w związku ze znaczącym rozwojem struktury naszej organizacji. W strategii komunikacji nowej nazwy postawiliśmy na ewolucję, a nie na rewolucję. Zmiana nazwy i logo to z jednej strony wskazanie na poszerzenie zakresu działań i podejmowanie nowych wyzwań, z drugiej zaś - to kontynuacja naszej dotychczasowej misji - dodał Jakub Faryś, Dyrektor PZPM.Podobnie jak do tej pory, istotną formą działalności PZPM jest praca w sekcjach i grupach problemowych, które skupiają ekspertów z firm członkowskich. Zajmują się one opiniowaniem aktów prawnych i wypracowywaniem stanowisk, które są następnie przekazywane odpowiednim gremiom jako wspólny głos branż
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do