Na przełomie listopada i grudnia Związek Motoryzacyjny SOIS rozpoczyna nowy etap swojej blisko 15-letniej już działalności. Zmianie ulega nazwa i logotyp organizacji. Działając pod nową nazwą: Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego i z nowym logo, instytucja zamierza zintensyfikować swoje działania tak, aby jeszcze skuteczniej realizować statutowe zadania.?Zmiana nazwy ma podkreślić szeroki zakres naszych kompetencji. Członkami Związku są najważniejsi producenci i przedstawiciele producentów pojazdów osobowych, ciężarowych, dostawczych, autobusów i motocykli w Polsce. Jesteśmy organizacją, która działa na rzecz rozwoju rynku motoryzacyjnego. Poza działaniami na rzecz integracji branży, stawiamy sobie za cel reprezentowanie naszych członków w kontaktach z instytucjami, które mają wpływ na ten rynek w Polsce. Chcemy być i jesteśmy głosem branży! Obecna zmiana ma na celu podkreślenie naszego ukierunkowania na cały przemysł motoryzacyjny w Polsce - powiedział Paweł Kacprzyk, Prezes Zarządu PZPM.?Decyzja o zmianie nazwy i logotypu została podjęta w związku ze znaczącym rozwojem struktury naszej organizacji. W strategii komunikacji nowej nazwy postawiliśmy na ewolucję, a nie na rewolucję. Zmiana nazwy i logo to z jednej strony wskazanie na poszerzenie zakresu działań i podejmowanie nowych wyzwań, z drugiej zaś - to kontynuacja naszej dotychczasowej misji - dodał Jakub Faryś, Dyrektor PZPM.Podobnie jak do tej pory, istotną formą działalności PZPM jest praca w sekcjach i grupach problemowych, które skupiają ekspertów z firm członkowskich. Zajmują się one opiniowaniem aktów prawnych i wypracowywaniem stanowisk, które są następnie przekazywane odpowiednim gremiom jako wspólny głos branż
Komentarze opinie