Reklama

Polska: Nissan tworzy nową sieć dealerską

17/12/2006 21:15
Nissan Sales Central & Eastern Europe Kft. (NSCEE) zakończył realizację projektu reorganizacji sieci dealerskiej, podpisując w listopadzie nowe umowy dealerskie.Program rozwoju sieci dealerskiej był oparty na pan-europejskiej strategii dla Nissana - "Fewer - Bigger - Better".Głównym celem restrukturyzacji było polepszenie jakości obsługi klientów na poziomie dealerów i zwiększenie satysfakcji klientów. Nissan wziął pod uwagę gotowość dealerów do rozwoju działalności i ich zaangażowanie dla firmy Nissan, a także wyniki sprzedaży samochodów, części zamiennych, jakość obiektów dealerskich oraz finansowe możliwości inwestowania. W nowej strukturze obszar działania dealera tworzy tzw. Obszar Sprzedaży (Customer Shopping Area - CSA). Obszary Sprzedaży zostały utworzone po przeprowadzeniu szczegółowych badań razem z Urban Science, mających na celu określenie homogenicznych obszarów geograficznych, gdzie ludzie mieszkają, pracują i dokonują zakupów. W konsekwencji Nissan będzie współpracował bezpośrednio z mniejszą ilością, ale za to większych, głównych dealerów, którzy będą odpowiadać za i działać na większym obszarze geograficznym. Większy zakres działalności pozwoli dealerom odnosić korzyści skali oraz zwiększyć rentowność. Chociaż planowane inwestycje dealerskie będą kontynuowane na przestrzeni najbliższych 2 lat, już teraz można dostrzec główne inwestycje nowych dealerów, m.in. w obszarach metropolii w Warszawie, Krakowie, Brnie i Budapeszcie a także w miastach: Chorzowie, Mihalovcach, Plznie, Gyor, Kecskemet oraz Szeged. "Aby zaprezentować w pełni zakres produktów oferowanych przez Nissana potrzebujemy zmotywowanych, zorientowanych na klienta dealerów, spełniających wysokie kryteria jakości oraz posiadających silne zaplecze finansowe - mówi Francois Goupil de Bouille, dyrektor zarządzający NSCEE. Głównym celem Nissana w rejonie Europy Środkowej i Wschodniej jest zaoferowanie pełnej gamy nowych produktów, takich jak Murano, 350Z, Note, Pathfinder oraz wchodzący na rynek Qashqai. Zakres działalności NSCEE obejmuje sprzedaż, marketing, sprzedaż części, finanse, dystrybucję, rozwój sieci dealerskiej, obsługą posprzedażną, PR oraz działania celem zwiększenia jakości obsługi klientów w Polsce, na Węgrzech, w Czechach i na Słowacji. NSCEE zatrudnia w tym regionie 130 osób. W 2006 r. Nissan sprzeda za pośrednictwem swojej sieci dealerskiej 19,4 tys. samochodó
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do