Reklama

Polska:

26/11/2006 15:40
AutoAuto - wyspecjalizowana linia biznesowa Europejskiego Funduszu Leasingowego - uruchomiła program motywacyjno-edukacyjny "Wielki Wyścig", którego celem jest zachęcenie uczestników do zwiększenia sprzedaży produktów AutoAuto.Za przygotowanie oraz realizację projektu odpowiedzialna jest agencja marketing services Euro RSCG Marketing House.Obecnie trwa pierwsza edycja programu. Forma utrzymana jest w konwencji wyścigu samochodowego, który podzielony jest na 12 etapów tj. 12 miesięcy. Premiowani są dealerzy, którzy zawierają najwięcej umów w oparciu o korzystną dla nabywców ofertę AutoAuto. ?Zawodnicy? nie startują w tym samym momencie - każdy z nich przejeżdża trasę samodzielnie. Wygrywa ten uczestnik, który pokona trasę w jak najkrótszym czasie. Każda umowa wpływa na prędkość, z jaką porusza się uczestnik. To z kolei zapewnia mu odpowiednie miejsce w comiesięcznym rankingu i określoną liczbę punktów. Cały wyścig wygrywa zawodnik z największą liczbą punktów w klasyfikacji generalnej. Prezentacja wyników i komunikacja z uczestnikami odbywa się poprzez serwis www, sms i e-mail. Dodatkowo organizowane są Odcinki Specjalne - konkursy, w których mogą wziąć udział ?zawodnicy? spełniający określone kryteria. Program motywacyjno-edukacyjny ?Wielki Wyścig? ma na celu edukację sprzedawców w zakresie przydatnej wiedzy specjalistycznej oraz zwiększenie efektywności pracy indywidualnej i zespołowej. ?Wielki Wyścig? to także dobra zabawa i sportowe emocje oraz atrakcyjne nagrody. Partnerami programu są TSO, Torell, 5aSec, Zibi, Angielski.edu.pl, Francuski Instytut Gospodarki Polsk
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do