Reklama

Polska: Konkurs "Twórz z Iveco", 5 000 zł do wygrania

16/10/2006 01:22
Korzystając z okazji minionej 30-tej rocznicy istnienia firmy Iveco oraz 100-letniej historii samochodu ciężarowego, firma Iveco Polska organizuje Wielki Konkurs na plakat reklamowy.Od 5 października do 14 listopada studenci wydziałów architektury wyższych uczelni oraz studenci Akademii Sztuk Pieknych będą mogli spróbować swych sił w konkursie "Twórz z Iveco". Ideą akcji, adresowanej do młodych artystów, jest stworzenie oryginalnego plakatu reklamującego samochód marki Iveco, a zainspirowanego historią tej firmy. Przedmiotem pracy ma być jeden z 12 modeli samochodu marki. Projekt musi być utrzymany w konwencji plakatu, jaka obowiązywała w latach, w których powstał wybrany przez uczestnika model samochodu. Autorzy mogą też sami zaproponować hasło reklamowe. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi 22 listopada podczas Gali Wielkiego Finału. W trakcie uroczystości zostanie zaprezentowanych 12 wyróżnionych plakatów, spośród których zostaną wybrane trzy najlepsze. Autorzy nagrodzonych prac otrzymają następujące nagrody: za zajęcie pierwszego miejsca 5 000 zł, za zajęcie drugiego miejsca 3 000 zł, za zajęcie trzeciego miejsca - 2 000 zł. Komisja konkursowa przyzna też równorzędne wyróżnienia dla 9 pozostałych, finałowych prac konkursowych, które wraz z trzema nagrodzonymi zostaną wykorzystane jako karty jubileuszowego kalendarza Iveco. "Pomysł konkursu zrodził się w związku z faktem, że historia samochodów ciężarowych Iveco i historia polskiego plakatu reklamowego rozpoczęły się w tym samym momencie, na początku XX wieku - powiedział Maurizio Ganio-Mego, Dyrektor Generalny Iveco Poland. "Iveco jest firmą globalną, stara się jednak działać lokalnie. Wybór plakatu reklamowego jako tematyki konkursu jest ukłonem w stronę polskiej specjalności."Platforma komunikacji z uczestnikami konkursu zostanie stworzona na stronie internetowej http://konkurs.iveco.pl. Będzie to zarówno baza informacji o samym konkursie oraz danych o historii samochodu dostawczego i bogatej tradycji Iveco. Wśród narzędzi BTL promujących akcję są plakaty informacyjne umieszczane w budynkach Akademii Sztuk Pięknych oraz na wydziałach architektury. Kreację materiałów promocyjnych przygotowała agencja reklamowa JWT, która opracuje też jubileuszowy kalendarz, na którego kartach zaprezentowane zostanie 12 wyróżnionych prac. Projekt w zakresie działań public relations wspiera agencja Media Metropoli
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do