Korzystając z okazji minionej 30-tej rocznicy istnienia firmy Iveco oraz 100-letniej historii samochodu ciężarowego, firma Iveco Polska organizuje Wielki Konkurs na plakat reklamowy.Od 5 października do 14 listopada studenci wydziałów architektury wyższych uczelni oraz studenci Akademii Sztuk Pieknych będą mogli spróbować swych sił w konkursie "Twórz z Iveco". Ideą akcji, adresowanej do młodych artystów, jest stworzenie oryginalnego plakatu reklamującego samochód marki Iveco, a zainspirowanego historią tej firmy. Przedmiotem pracy ma być jeden z 12 modeli samochodu marki. Projekt musi być utrzymany w konwencji plakatu, jaka obowiązywała w latach, w których powstał wybrany przez uczestnika model samochodu. Autorzy mogą też sami zaproponować hasło reklamowe. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi 22 listopada podczas Gali Wielkiego Finału. W trakcie uroczystości zostanie zaprezentowanych 12 wyróżnionych plakatów, spośród których zostaną wybrane trzy najlepsze. Autorzy nagrodzonych prac otrzymają następujące nagrody: za zajęcie pierwszego miejsca 5 000 zł, za zajęcie drugiego miejsca 3 000 zł, za zajęcie trzeciego miejsca - 2 000 zł. Komisja konkursowa przyzna też równorzędne wyróżnienia dla 9 pozostałych, finałowych prac konkursowych, które wraz z trzema nagrodzonymi zostaną wykorzystane jako karty jubileuszowego kalendarza Iveco. "Pomysł konkursu zrodził się w związku z faktem, że historia samochodów ciężarowych Iveco i historia polskiego plakatu reklamowego rozpoczęły się w tym samym momencie, na początku XX wieku - powiedział Maurizio Ganio-Mego, Dyrektor Generalny Iveco Poland. "Iveco jest firmą globalną, stara się jednak działać lokalnie. Wybór plakatu reklamowego jako tematyki konkursu jest ukłonem w stronę polskiej specjalności."Platforma komunikacji z uczestnikami konkursu zostanie stworzona na stronie internetowej http://konkurs.iveco.pl. Będzie to zarówno baza informacji o samym konkursie oraz danych o historii samochodu dostawczego i bogatej tradycji Iveco. Wśród narzędzi BTL promujących akcję są plakaty informacyjne umieszczane w budynkach Akademii Sztuk Pięknych oraz na wydziałach architektury. Kreację materiałów promocyjnych przygotowała agencja reklamowa JWT, która opracuje też jubileuszowy kalendarz, na którego kartach zaprezentowane zostanie 12 wyróżnionych prac. Projekt w zakresie działań public relations wspiera agencja Media Metropoli
Komentarze opinie