Kampania promocyjna kompaktowego minivana Skoda Roomster weszła na outdoor.Na nośnikach reklamy zewnętrznej o formacie 6x3 m w największych polskich miastach eksponowany jest layout, prezentujący sylwetkę nowego samochodu oraz hasło: ?Znajdź przestrzeń dla siebie?. Prowadzona jest m.in. na tablicach News Outdoor Poland i potrwa do końca września.Kampania outdoorowa jest o tyle ciekawa, że wspierana jest rozwiązaniem kreatywnym, polegającym na umieszczeniu nazwy modelu na lampach oświetlających tablice.Ponadto w Poznaniu prezentowany jest w pierwszej połowie miesiąca inny layout, także z rozwiązaniem kreatywnym, eksponującym samochód w taki sposób, iż jego przód wykracza poza ramy nośnika. Plakat ten zaprasza na odbywającą się w dniach 15-17 września w Poznaniu imprezę Roomster Show i w połowie miesiąca zamieniony zostanie na taki jak w pozostałych miastac
Komentarze opinie