Reklama

Polska: Centrum Motoryzacyjne Toruńska otwiera się w wielkim stylu

23/10/2006 00:08
19 października Grupa PGD dokonała w Warszawie hucznego otwarcia Centrum Motoryzacyjnego Toruńska - pierwszego, nie tylko w stolicy prawdziwie wielomarkowego salonu samochodowego. W jednym budynku znajdują się trzy salony: Fiat Euromobil, Nissan Japan Motors oraz Suzuki Japan Motors. Zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie salonu Ford OMC Motors tworzą razem Centrum Motoryzacyjne Toruńska.Właśnie tu Grupa PGD stworzyła jedyną w swoim rodzaju możliwość zapoznania się z czterdziestoma modelami samochodów osobowych, terenowych i dostawczych czterech różnych marek. I to zapoznania bliskiego, obejmującego oczywiście także jazdę testową. Centrum Motoryzacyjne Toruńska oferuje równocześnie wszystkie usługi dodatkowe związane z zakupem samochodu: odkup pojazdu używanego, szeroką ofertę kredytową, leasingową i ubezpieczeniową, a także sprzedaż akcesoriów. Na miejscu znajdują się także stacje serwisowe wszystkich czterech marek - Fiata, Forda, Nissana i Suzuki.?Standardem obsługi i poziomem sprzedaży w salonach Japan Motors przekonaliśmy już do wielomarkowości Nissana i Suzuki - powiedział Adam Pietkiewicz, Prezes Grupy PGD. ?Bardzo nas cieszy, że do tej idei przyłączyły się tak popularne w Polsce Fiat i Ford. Jesteśmy przekonani, że razem uda nam się zbudować nową jakość na rynku motoryzacyjnym, która zyska uznanie klientów?.Nowy obiekt powstał na terenach przy Trasie Toruńskiej, jednej z głównych dróg wylotowych ze stolicy. W bezpośrednim sąsiedztwie od końca 2001 r. działa tam OMC Motors - salon i serwis samochodów marki Ford, także należący do Grupy PGD. Budowa trwała od kwietnia. W okresie największego nasilenia robót pracowało na niej jednocześnie 110 osób. Inwestycja kosztowała 4 mln EUR (ponad 15,5 mln zł), a najważniejszym jej obiektem jest budynek salonu i serwisu trzech marek - Fiata, Nissana i Suzuki. Długość nowego salonu to 75 metrów, a jego powierzchnia to 4500 m2. Wielkość powierzchni ekspozycyjnej wynosi około 1800 m2, co pozwoli na prezentację co najmniej 40 samochodów. O skali przedsięwzięcia może świadczyć jeszcze jedna liczba - 20 kilometrów położonego kabla logicznego. ?Mimo, że salon jest z założenia wielomarkowy, musiał spełniać standardy obiektowe każdego z importerów. Wszystkie marki mają odrębne wejścia, a powierzchnie ekspozycyjne odróżnia kolor płytek podłogowych - tłumaczy Wojciech Kordalewski, Dyrektor Regionu Mazowieckiego Grupy PGD. Ale zaraz dodaje: ?Na szczęście importerzy przekonani do idei wielomarkowości wykazują się odpowiednią dozą elastyczności?.Także w serwisie dla każdej z marek przewidziano odrębne bramy wjazdowe i recepcje, zgodne z wymogami importerów. W serwisie może być obsługiwanych jednocześnie 17 samochodów, a powierzchnia magazynu części wynosi ponad 400 m2.Na terenie Centrum Motoryzacyjnego Toruńska znajduje się jeszcze jeden ważny obiekt - budynek działu przygotowania samochodów do sprzedaży, gdzie będą doposażane według życzeń klienta samochody wszystkich czterech marek. Centrum Motoryzacyjnego Toruńska, gdzie znaleźć ma zatrudnienie ponad 200 osób, będzie dostępne dla klientów już od 24 października.Jedną z głównych atrakcji wczorajszego wieczoru był pokaz nowych modeli takich jak Fiat Sedici i Suzuki SX4, jak również Suzuki Swift Sport oraz Nissan 350
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do