Reklama

Podsumowanie akcji Wielki Test Opla

20/07/2005 21:28
W ciągu ostatnich czterech miesięcy, na 40 rynkach całej Europy 550 tys. osób odbyło jazdy próbne samochodami marki Opel i Vauxhall. "Wielki Test Opla", na potrzeby którego przygotowano 35 tys. samochodów, udostępnianych potencjalnym klientom nawet na 3 dni celem odbycia jazd próbnych, to prawdopodobnie największa kampania marketingowa tego typu w historii branży motoryzacyjnej. Zaprezentowano najnowsze modele marki Opel i Vauxhall: Tigra, Meriva, Astra, Vectra i Signum.

Jazdy próbne przyciągnęły do salonów marek Opel i Vauxhall potencjalnych klientów, z których większość wyrażała zamiar zakupu nowego samochodu w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Około 40% z tych osób nie jest obecnie posiadaczami pojazdów marki Opel bądź Vauxhall. Wyniki badań rynkowych przeprowadzonych na grupach docelowych oraz dane z kwestionariuszy wypełnianych przez uczestników jazd próbnych wskazują na bardzo pozytywny stosunek do produktów, poziomu obsługi w salonach oraz całej procedury jazdy próbnej.

Opel jest prekursorem tego typu nowatorskich akcji marketingowych także na rynku polskim. Klienci po raz pierwszy w historii mogli skorzystać z tak szerokiej oferty programu jazd próbnych, jaką wprowadził Opel. Akcja, w czasie której do dyspozycji klientów był szeroki wybór modeli, takich jak: Corsa, Meriva, Astra Classic II, Astra III, Vectra oraz Combo Tour, spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem. W ciągu ostatnich trzech miesięcy, tj. od kwietnia do czerwca, podczas trwania akcji w Polsce odbyło się ponad 11 tys. jazd próbnych.

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do