W ciągu ostatnich czterech miesięcy, na 40 rynkach całej Europy 550 tys. osób odbyło jazdy próbne samochodami marki Opel i Vauxhall. "Wielki Test Opla", na potrzeby którego przygotowano 35 tys. samochodów, udostępnianych potencjalnym klientom nawet na 3 dni celem odbycia jazd próbnych, to prawdopodobnie największa kampania marketingowa tego typu w historii branży motoryzacyjnej. Zaprezentowano najnowsze modele marki Opel i Vauxhall: Tigra, Meriva, Astra, Vectra i Signum.
Jazdy próbne przyciągnęły do salonów marek Opel i Vauxhall potencjalnych klientów, z których większość wyrażała zamiar zakupu nowego samochodu w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Około 40% z tych osób nie jest obecnie posiadaczami pojazdów marki Opel bądź Vauxhall. Wyniki badań rynkowych przeprowadzonych na grupach docelowych oraz dane z kwestionariuszy wypełnianych przez uczestników jazd próbnych wskazują na bardzo pozytywny stosunek do produktów, poziomu obsługi w salonach oraz całej procedury jazdy próbnej.
Opel jest prekursorem tego typu nowatorskich akcji marketingowych także na rynku polskim. Klienci po raz pierwszy w historii mogli skorzystać z tak szerokiej oferty programu jazd próbnych, jaką wprowadził Opel. Akcja, w czasie której do dyspozycji klientów był szeroki wybór modeli, takich jak: Corsa, Meriva, Astra Classic II, Astra III, Vectra oraz Combo Tour, spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem. W ciągu ostatnich trzech miesięcy, tj. od kwietnia do czerwca, podczas trwania akcji w Polsce odbyło się ponad 11 tys. jazd próbnych.
Komentarze opinie