Reklama

Podręcznik marketingu serwisowego

22/03/2006 08:26
Na rynku właśnie pojawia się nowatorski Podręcznik Marketingu Serwisowego dla branży motoryzacyjnej, autorstwa Macieja Matczaka z firmy Motomarketing.pl.
Obejmuje całość zagadnień związanych z komunikacją marketingową, budową lojalności klienta oraz jakością w serwisie. Zawarto w nim wiedzę i doświadczenia autora oraz praktyczne przykłady dotyczące marketingowej strony działalności warsztatów samochodowych różnego typu. Jest to jedyne tego typu know-how na rynku.

Podręcznik Marketingu Serwisowego przeznaczony jest dla dystrybutorów i producentów części zamiennych, opon, płynów eksploatacyjnych, akcesoriów itp., którzy współpracują z sieciami warsztatów i hurtowni. Jego adresatami są również producenci i dystrybutorzy samochodów (marki samochodowe) oraz sieci warsztatów. Z wiedzy zawartej w Podręczniku skorzystają:
- pracownicy odpowiedzialni za marketing produktów i usług, zatrudnieni u producenta bądź dystrybutora części samochodowych lub w sieci serwisów
- pracownicy zajmujący się rozwojem sieci dystrybucyjnej i serwisowej oraz jakością
- odpowiedzialni za programy lojalnościowe
- właściciele warsztatów autoryzowanych i niezależnych
- szefowie serwisów i managerowie obsługi posprzedażnej
- marketingowcy pracujący w hurtowniach obsługujących warsztaty.

Opracowanie to pozwala użytkownikom planować i prowadzić działania marketingowe skuteczniej niż do tej pory, oceniać akcje podejmowane przez konkurencję oraz lepiej zorganizować sprzedaż części zamiennych poprzez serwisy samochodowe.

Pełną swobodę korzystania z zakupionego Podręcznika umożliwia szeroka licencja. Można więc przekazać go swojej sieci serwisów, pozostawiając w oryginalnej formie lub dostosowując treść do potrzeb firmy. Możliwe jest również zamieszczanie informacji w nim zawartych, w wewnętrznych publikacjach przeznaczonych dla sieci serwisowej. Opracowanie nadaje się doskonale do planowania akcji promocyjnych oraz do przygotowania i prowadzenia szkoleń dla pracowników.

Podręcznik Marketingu Serwisowego szeroko opisuje następujące zagadnienia marketingowe:
- podstawy marketingu usług
- podstawowe strategie dla warsztatu samochodowego, segmentacja, różnicowanie i pozycjonowanie usług
- produkty dodatkowe w działalności serwisowej, gwarancje na usługi
- konstruowanie i prezentacja ceny usługi
- marketingowa jakość usług
- wprowadzenie do narzędzi komunikacji marketingowej
- metody marketingu bezpośredniego
- promocja sprzedaży, merchandising, sprzedaż osobista
- reklama usług serwisowych i działalności warsztatu
- elementy public relations
- marketing partnerski, programy lojalnościowe
- ludzie w usługach - marketing wewnętrzny.

Na nowej stronie internetowej firmy można zapoznać się z ofertą, jak również przeczytać artykuły dotyczące marketingu usług.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do