Reklama

Plebiscyt na najlepsze i najgorsze reklamy

Gorzow PL
23/09/2012 12:48
Ponownie wybieramy Szyld i Szy(l)derę Roku. Drugą edycję plebiscytu ogłosił Prezydent Miasta Gorzowa Tadeusz Jędrzejczak. Która reklama jest najładniejsza, a przy której należy zamykać oczy? Zdecydują gorzowianie.

Celem Plebiscytu jest wyłonienie w głosowaniu najbardziej estetycznego oraz najmniej estetycznego szyldu reklamowego w przestrzeni miasta Gorzowa. Akcja ma uwrażliwić i zaktywizować mieszkańców, zwrócić uwagę na dobre praktyki, podkreślić właściwe rozwiązania, promować podejście do reklamy zgodne ze strategią marki Gorzów Przystań. Chcemy docenić tych autorów i właścicieli szyldów, którzy liczą się ze swoim otoczeniem, dbają nie tylko o wymiar komercyjny, ale i wizualny swojej działalności.

Stanowczo napiętnujemy natomiast przedsiębiorców, którzy zawłaszczają publiczną przestrzeń stosując nachalne formy reklam, krzykliwe kolory i tandetne materiały; którzy swoimi reklamami niszczą tkankę miasta, ignorują zastane detale budynku lub substancję zabytkową i nie szanują architektury.

Na które obiekty będziemy głosować? W tym roku zmieniła się nieznacznie formuła plebiscytu. Kandydatów w obu kategoriach do dnia 11 listopada 2012r., może zgłosić każdy (także właściciel szyldu lub wykonawca), poprzez wysłanie zdjęcia z podaniem lokalizacji na adres e-mail: [email protected] (uwaga: zdjęcia powinny być w formacie JPG i nie przekraczać 1MB wielkości każde). Po zebraniu zgłoszeń Komisja w składzie: Plastyk Miejski Iga Januszewska, Dyrektor Biura Promocji Miasta Małgorzata Pera, Miejski Konserwator Zabytków Sylwia Groblica oraz Prezes SARP w Gorzowie Monika Golec, nominują do plebiscytu 20 szyldów w dwóch kategoriach (po 10 w każdej): GORZOWSKI SZYLD ROKU i GORZOWSKA SZY(L)DERA ROKU. Spośród tej 20stki głosujący za pośrednictwem strony internetowej www.gorzow.pl/plebiscyt, w okresie 16-30 listopada 2012r., wybiorą laureatów. Zwycięskie szyldy zostaną podane do wiadomości w dniu 3 grudnia 2012 r., i wtedy też rozlosowane zostaną nagrody spośród zarówno zgłaszających kandydatury jak i głosujących.

Nagrody w Plebiscycie zapewnili Partnerzy wspierający akcje. Pula nagród to: 10 zestawów gadżetów klubowych Stal Gorzów, 10 zaproszeń na CSR Słowianka bez limitu czasu, 5 dwuosobowych zaproszeń do CEA Filharmonii Gorzowskiej, 3 dwuosobowe zaproszenia do Kina 60 Krzeseł i 3 dwuosobowe zaproszenia do Teatru im. J. Osterwy.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do