Dzięki premierowym modelom i rozbudowie sieci dealerskiej Volvo liczy na znaczący wzrost sprzedaży samochodów osobowych w naszym kraju.
W latach 2006-11 chcemy zwiększyć roczną sprzedaż w Polsce mniej więcej o 50% do 3,5-4 tys. samochodów - powiedział Paweł Kacprzyk, prezes Volvo Auto Polska. W roku bieżącym prognoza wynosi około 2,5 tys. sztuk.
Na przełomie lipca i sierpnia swoją polską premierę będzie miało nowe S80, a na początku przyszłego roku - kabriolet C70 oraz zupełnie nowy model C30.
Firma stawia też na rozbudowę sieci dealerskiej, która obejmuje teraz 17 partnerów. W ciągu czterech, pięciu lat chcemy pozyskać 5-7 dealerów. Koszt inwestycji w budowę salonów i serwisów wyniesie 25-28 mln zł - dodał Paweł Kacprzyk. Obecnie trwa przebudowa obiektów Volvo w Łodzi i Szczecinie. W przyszłym roku ruszy budowa w Bielsku-Białej. Firma myśli też o budowie drugich placówek w Gdańsku, Krakowie i Poznaniu. Na liście są również Olsztyn, Koszalin i Opole.
Komentarze opinie