W zeszłym roku Peugeot uplasował się dopiero na siódmym miejscu wśród najlepiej sprzedających się marek w segmencie nowych samochodów osobowych. W tym roku ma być lepiej.
Jestem realistą. Na razie nie mamy szans na wejście do ścisłej czołówki, którą stanowią Toyota, Opel, Skoda i Fiat. Chcemy natomiast zająć pierwszą pozycję w kolejnej grupie, w której są Renault i Ford. Nasz cel na ten rok to sprzedaż 15,2 tys. aut i 7-proc. udział w rynku - powiedział Pierre Garnier, prezes Peugeot Polska.
Firma chce również sprzedać blisko 3 tys. aut dostawczych. Tu także chcemy poprawić wyniki i odbić się od obecnego, piątego miejsca. Marzy nam się 8-, 9-proc. udział w rynku - dodał szef spółki.
W ofercie Peugeot nie zabraknie nowości. W ubiegłym roku wprowadziliśmy zmodernizowane 607 i 307 oraz nowy model - 1007. W tym roku lansujemy 107 i 407 coupe. Czekają nas kolejne premiery: w czerwcu do sprzedaży trafi 207, a pod koniec roku nowy dostawczy Boxer - powiedział Pierre Garnier.
Komentarze opinie