Reklama

Plany importera MMC Car Poland

13/06/2006 08:19
W ubiegłym roku marka Mitsubishi zajęła ostatecznie 20-te miejsce wśród firm rynku nowych samochodów osobowych w Polsce. Plany na najbliższe lata zakładają znaczący wzrost sprzedaży i udziału rynkowego.
„Chcemy, by za trzy do pięciu lat nasza sprzedaż wzrosła z dwóch do trzech-pięciu tys. aut rocznie. Nasz udział w rynku w tym okresie powinien wzrosnąć z 1 do 2-3% - powiedział Arkadiusz Tomala, dyrektor zarządzający MMC Car Poland, importera aut marki Mitsubishi.

Plany na rok bieżący zakładają uzyskanie wyniku na poziomie zbliżonym do tego z 2005 r. (około 2,1 tys. egzemplarzy). „Chcemy przetrwać wspólnie z dealerami trudną sytuację na rynku i przygotować się do wprowadzenia nowych modeli. Pierwsza premiera - nowe terenowe Pajero - pojawi się w sprzedaży na przełomie listopada i grudnia. Od wiosny 2007 r. kolejno na polskim rynku pojawią się modele Outlander z segmentu SUV oraz dwie wersje nadwoziowe nowego osobowego Lancera - zapowiada Arkadiusz Tomala.

Sieć sprzedaży aut marki Mitsubishi liczy obecnie 27 dealerów, trzy samodzielne serwisy oraz dodatkowo cztery punkty sprzedaży. „Do 2007 r. dealerzy muszą spełnić wymagania dotyczące wielkości salonów sprzedaży. Część firm już je powiększyła, jednak kilku partnerów musi jeszcze sporo zainwestować w ich przebudowę. Powstają nowe placówki w Szczecinie i Tychach. Myślimy też o Częstochowie. Ze względu na słabą sprzedaż na polskim rynku musimy także zwiększyć aktywność marketingową dealerów oraz silniej promować markę - wyjaśnił dyrektor firmy.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do