Nowe modele oraz m.in. sponsorowanie Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej mają pomóc w tym roku marce Hyundai uzyskać lepszą sprzedaż samochodów w Polsce.
Będziemy dążyć do poprawienia sprzedaży o kilka procent i zwiększenia udziału w rynku. Po rekordowo dużych wzrostach sprzedaży w latach poprzednich, w 2005 r. znaleźliśmy się w bardzo trudnej sytuacji. Mimo to udało nam się zwiększyć o jedną piątą udział w rynku samochodów osobowych i o 115% wśród aut dostawczych. Jeśli nie będzie dalszego spadku na rynku, powinniśmy utrzymać to tempo w przyszłości - powiedział Young Keun Oh, prezes Hyundai Motor Poland i Hyundai Motor Europe.
Firma liczy na sukces nowych modeli w swojej ofercie. Już można kupić model Getz po liftingu. W maju pojawi się nowy Accent. W tym samym czasie wprowadzimy też nowy model Santa Fe - zapowiada Young Keun Oh.
Obecnie sieć dealerska Hyundaia liczy 38 salonów i będzie się rozwijać. Interesują nas głównie regiony, gdzie nie jesteśmy reprezentowani, a więc m.in. województwa kujawsko-pomorskie i lubuskie - powiedział przedstawiciel spółki.
Duże znaczenie będą miały dla południowokoreańskiego producenta piłkarskie mistrzostwa świata w Niemczech. Sponsoring Mistrzostw Świata FIFA 2006 wykorzystamy do zwiększenia znajomości marki Hyundai - zapowiedział Young Keun Oh.
Komentarze opinie