Lokomotywą sprzedaży firmy General Motors Poland będzie w naszym kraju nadal marka Opel. W zeszłym roku Opel zajął wysoką czwartą pozycję w rankingu sprzedaży nowych samochodów osobowych.
Opel oferować będzie m.in. modele Astra, Zafira i Corsa. Tegoroczni debiutanci to np. nowa Corsa oraz zmodernizowana Meriva.
Chevrolet zakończył ubiegły rok na 13. miejscu wśród najchętniej kupowanych w Polsce marek aut osobowych, w czym duża zasługa samochodów Aveo i Spark. Istotną rolę do odegrania mają też modele Lacetti i Epica. Jesteśmy ponadto przekonani, że dzięki nowemu modelowi Captiva zostaniemy rynkowym liderem w klasie SUV - powiedział David Flanagan, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu GM Poland.
David Flanagan podkreśla, że polska organizacja Saaba odgrywa główną rolę w Europie Środkowej i Wschodniej. Spodziewamy się, że ten rok może okazać się kolejnym rekordowym.
Sieć Opla liczy obecnie 103 placówki. Firma zapewnia, że sieć jest silna i nie ma potrzeby dokonywania tu zasadniczych zmian. W innej sytuacji są Chevrolet i Saab, w których przypadku rozważamy wprowadzenie nowych dealerów. W przypadku Saaba chcemy powiększyć sieć sprzedaży z 8 do 10-11 salonów - zapowiedział David Flanagan.
Komentarze opinie