W roku ubiegłym Citroen uplasował się na ósmym miejscu pod względem sprzedaży nowych aut osobowych, a w segmencie pojazdów dostawczych - na dziewiątym. Tegoroczne nowości to limuzyna C6 oraz duży samochód dostawczy.
Kliknij, aby powiększyćInteresują nas nie miejsca w rankingu, lecz udziały w rynku. Jeszcze kilka lat temu było to 3-4%. Rok ubiegły zakończyliśmy na poziomie 5,5%. Sądzę, że przy prognozowaniu rozwoju sprzedaży aut osobowych i dostawczych w Polsce trzeba być realistą. Naszym celem jest więc utrzymanie udziałów na poziomie 5-6% w każdym segmencie - powiedział Ivan Segal, prezes Citroen Polska.
Szacuje on, że w roku bieżącym udział marki wyniesie 5,6% w rynku aut dostawczych i osobowych, który szacowany jest na około 260 tys. egzemplarzy.
Latem do sprzedaży trafi model C6. W tym segmencie zaczynamy praktycznie od zera. Dlatego bardzo uważnie staramy się uplasować go [C6] między autami marek niemieckich i francuskich - wyjaśnił Ivan Segal.
Nowy model zaoferuje Citroen również w segmencie samochodów dostawczych, w którym przez kilka ostatnich lat motorem napędowym francuskiej marki jest model Berlingo.
Komentarze opinie