Reklama

Plany Citroena

05/04/2006 18:55
W roku ubiegłym Citroen uplasował się na ósmym miejscu pod względem sprzedaży nowych aut osobowych, a w segmencie pojazdów dostawczych - na dziewiątym. Tegoroczne nowości to limuzyna C6 oraz duży samochód dostawczy.
Kliknij, aby powiększyć„Interesują nas nie miejsca w rankingu, lecz udziały w rynku. Jeszcze kilka lat temu było to 3-4%. Rok ubiegły zakończyliśmy na poziomie 5,5%. Sądzę, że przy prognozowaniu rozwoju sprzedaży aut osobowych i dostawczych w Polsce trzeba być realistą. Naszym celem jest więc utrzymanie udziałów na poziomie 5-6% w każdym segmencie - powiedział Ivan Segal, prezes Citroen Polska.

Szacuje on, że w roku bieżącym udział marki wyniesie 5,6% w rynku aut dostawczych i osobowych, który szacowany jest na około 260 tys. egzemplarzy.

Latem do sprzedaży trafi model C6. „W tym segmencie zaczynamy praktycznie od zera. Dlatego bardzo uważnie staramy się uplasować go [C6] między autami marek niemieckich i francuskich - wyjaśnił Ivan Segal.

Nowy model zaoferuje Citroen również w segmencie samochodów dostawczych, w którym przez kilka ostatnich lat motorem napędowym francuskiej marki jest model Berlingo.

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do