Reklama

Pierwszy rockandrollowy sklep spożywczy w Polsce na Przystanku Woodstock

22/07/2011 16:17
W tym roku na uczestników XVII Przystanku Woodstock w Kostrzynie nad Odrą czeka kilka nowości. Po raz pierwszy festiwal odbędzie się od czwartku do soboty (4-6 sierpnia), natomiast już 2 sierpnia bezpośrednio przy polu namiotowym stanie market Lidl, w którym uczestnicy festiwalu będą mogli zaopatrzyć się w podstawowe produkty spożywcze oraz turystyczne. To pierwsza tego typu inicjatywa na największym festiwalu w Europie i kolejny etap współpracy firmy z Fundacją WOŚP.

Choć impreza rozpoczyna się dwa dni później, to już 2 sierpnia pierwsi goście Przystanku Woodstock będą mogli zrobić zakupy w specjalnym, festiwalowym markecie sieci Lidl. Sklep będzie czynny codziennie do 7 sierpnia w godzinach 6.00 rano - 3.00 w nocy. Asortyment sklepu obejmie podstawowe artykuły spożywcze i chemii gospodarczej, a także kosmetyki, ubrania oraz sprzęt do biwakowania, niezbędny podczas Przystanku. Przy markecie zostanie umieszczony bankomat, a w sklepie będzie możliwość dokonywania płatności za pomocą karty płatniczej.

""Festiwalowy sklep powstał specjalnie z myślą o uczestnikach Przystanku, którzy chcą szybko zaopatrzyć się w niezbędne na imprezie produkty. Chcemy być blisko festiwalowej publiczności i zachować dla naszych festiwalowych klientów niepowtarzalną atmosferę wydarzenia nawet podczas zwykłego robienia zakupów” - mówi Anna Biskup, reprezentująca Lidl Polska. „Rockandrollowy” Lidl będzie miał zatem specjalną, festiwalową kolorystykę. Przed sklepem zostanie umieszczona również duża tablica na wpisy, czy też złote myśli.

Lidl w aktywny sposób wspiera misję WOŚP. Już od dwóch lat w trakcie całotygodniowej akcji pracownicy sklepów Lidl zbierają pieniądze do orkiestrowych puszek, by Fundacja mogła zakupić sprzęt do ratowania zdrowia i życia najmłodszych. Dzięki zaangażowaniu klientów oraz pracowników w sumie Lidl przekazał na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy 2.400.000 złotych. "Nasza obecność na Przystanku Woodstock to kolejny etap współpracy z Fundacją WOŚP i wielkie podziękowanie dla wszystkich, którzy aktywnie włączyli się w dzieło Orkiestry, w tym również w naszych sklepach: dla wolontariuszy, klientów, pracowników i uczestników Festiwalu" - mówi Anna Biskup.

Bądźmy „eko” na Woodstocku!
W celu pogłębienia świadomości ekologicznej wśród uczestników festiwalu, Lidl wraz z firmą Stora Enso zaproponuje uczestnictwo w akcji EcoWoodstock. Wszyscy, którzy w trakcie imprezy zrobią zakupy w woodstockowym Lidlu, otrzymają specjalną festiwalową ekotorbę, na której umieszczony zostanie plan koncertów. Taką torbę będzie można wypełnić makulaturą pochodzącą np. z zakupionych wcześniej produktów spożywczych lub przeczytanych w podróży na Woodstock gazet. Torbę z makulaturą w każdej chwili można przynieść do specjalnego punktu zbiórki makulatury firmy Stora Enso i wymienić ją na specjalny festiwalowy gadżet.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do