Jeep Commander 2006 jest jedenastym już pojazdem w ramach nowej gamy Chrysler Group, który uzyskuje najwyższą ocenę amerykańskiej agencji rządowej ds. bezpieczeństwa ruchu drogowego NTHSA za bezpieczeństwo pasażerów w testach kolizji czołowej.
Kliknij, aby powiększyćStosowane przez Chrysler Group standardowe elementy bezpieczeństwa i zaawansowane rozwiązania techniczne dają naszym klientom gwarancję spokojnej głowy - powiedział Craig Love, wiceprezes ds. pojazdów tylno-napędowych w Chrysler Group. Dzięki rozbudowanym systemom bezpieczeństwa biernego i czynnego pojazdy Chrysler Group są jeszcze pewniejsze w użytkowaniu zarówno na drodze jak i off-road.
Jeszcze żaden z pojazdów produkowanych przez Chrysler Group nie był wyposażony w tak liczne elementy bezpieczeństwa jak Jeep Commander 2006. Nowością są standardowe kurtynowe poduszki powietrzne, wyzwalane w przypadkach wywrotki i uderzenia bocznego. Do standardu należą także systemy stabilizacji toru jazdy ESP i przeciwdziałania wywróceniu się pojazdu ERM, wspomaganie hamowania awaryjnego BAS, ABS, a także system kontroli trakcji TCS dla czterech kół pojazdu wykorzystujący działanie hamulców.
Od roku 2003, gdy pięć gwiazdek za ochronę pasażerów w teście zderzenia czołowego uzyskał Chrysler Pacifica, NHTSA przyznała tę ocenę kolejnym 10 pojazdom, produkowanych przez Chrysler Group. Są to minivany Chrysler i Dodge, Dodge Durango, Dodge Ram 1500, Dodge Ram Quad, Chrysler 300, Dodge Magnum, Dodge Dakota, Jeep Grand Cherokee, Dodge Charger oraz Jeep Commander.
Jeep Commander 2006 powstaje w zakładzie Jefferson North Assembly Plant (JNAP) w Detroit (stan Michigan) na wspólnej linii produkcyjnej ze znanym powszechnie pojazdem Jeep Grand Cherokee.
Komentarze opinie