Peugeot uzupełnił ofertę 206CC o wersję z silnikiem wysokoprężnym wyposażoną w filtr cząstek stałych. Jest to znany z innych wersji 206" ki diesel o poj. 1.6 litra i mocy 110 KM (80 kW). Cena samochodu z tą jednostką wynosi 88 900 zł, czyli dokładnie tyle samo, ile trzeba zapłacić za najlepiej wyposażoną wersję Roland Garros z dwulitrowym silnikiem benzynowym o mocy 138 KM.
Peugeot z tym silnikiem może przyspieszyć do "setki" w 11,6 sekundy i rozpędzić się maksymalnie do 186 km/h, zużywając przy tym średnio 4,9 l/100 km. Zużycie leju napędowego podczas jazdy miejskiej kształtuje się na poziomie 6,1 l/100 km. Do najciekawszych elementów znajdujących się na liście wyposażenia standardowego, należy: system kontroli trakcji ESP, dwie poduszki powietrzne, elektrycznie sterowane szyby i lusterka, automatyczna klimatyzacja, radioodtwarzacz z CD i 16" felgi aluminiowe.
Dla porównania, cena najdroższej wersji Opla Tigry "Cosmo" z silnikiem diesla o poj. 1.3 litra i mocy 70 KM wynosi 79 450 zł.
Komentarze opinie