Podczas gdy międzynarodowe koncerny coraz bardziej koncentrują się na rynku chińskim, niemieccy dealerzy zadają sobie pytanie, które chińskie marki kiedy pojawią się nad Renem.Obok firmy Jiangling (Landwind) przyszedł teraz czas na spółkę Brilliance Jinbei, która nawiązała współpracę z HSO Motors Europe i ma ambitne plany ekspansji na rynku Starego Kontynentu. Już na 28 listopada zaplanowana jest oficjalna prezentacja należącego do segmentu C modelu Zhonghua Grandeur (BS 6), który kosztuje od 19 900 EUR i oferuje spełniające normy czystości Euro 4 silniki Mitsubishi (czterocylindrowy 2.0 oraz sześciocylindrowy 2.4).Inne nowości chińskiego producenta, zapowiadane przez HSO, to kolejna limuzyna, tym razem o nazwie Zhonghua Jinjue (BS 4) oraz zaprezentowane na wystawie China Auto 2006 coupe Zhonghua M3 (BC). Na rok 2008 szykowany jest natomiast kompaktowy BS 2.W nadchodzącym roku chińska marka liczy na to, że liczba rejestracji jej samochodów w Europie wyniesie między 15 tys. a 20 tys. sztuk, z czego około 1,5 tys. w Niemczech. O atrakcyjności oferty decydować ma przede wszystkim niezwykle korzystna cena oraz bardzo wysoka jakoś?
Komentarze opinie