W gorzowskim magistracie zmiany organizacyjne. Od 1 lipca, funkcjonowanie rozpocznie nowy wydział transportu publicznego. Utworzą go pracownicy dotychczasowego wydziału dróg i transportu oraz byli już pracownicy Miejskiego Zakładu Komunikacji. Nowy wydział zajmie się między innymi organizacją przewozów pasażerskich, licencjami dla taksówkarzy, kontrolą biletów, oraz windykacją mandatów za jazdę bez biletów. Siedziba nowego wydziału mieści się przy ul. Okólnej. Pozostałą część wydziału dróg i transportu czyli wszelkie kwestie związane z utrzymaniem i zarządzaniem drogami połączono z wydziałem gospodarki komunalnej tworząc wydział infrastruktury miejskiej. Pracowników tego wydziału znajdziemy w budynku Watrala przy ulicy Kombatantów. – Zmiany organizacyjne nie spowodują zwiększenia zatrudnienia – mówi wiceprezydent Tadeusz Tomasik.
Przeprowadzka byłych pracowników wydziału dróg i transportu do budynku przy ul. Kombatantów rozpocznie się 4 lipca i potrwa nawet 4 dni. Mówił sekretarz miasta Ryszard Kneć.
Kolejna zmiana organizacyjna to wydzielenie z wydziału rozwoju i promocji biura rozwoju i aglomeracji gorzowskiej.
Komentarze opinie