Š Alfa Romeo
Nowe, jednolite barwy, zmieniona identyfikacja. Wygodne sofy, automatyczne drzwi i pełna klimatyzacja pomieszczeń - słowem doskonale przemyślany każdy centymetr kwadratowy wnętrza. Oto nowy wizerunek salonów Alfy Romeo w prawdziwie włoskim stylu.
Alfa Romeo wyraźnie wpasowuje się w klasę samochodów luksusowych, stąd konieczność, by na odpowiednio wysokim poziomie prezentowały się również jej salony. "Rolexa nie można sprzedawać na bazarze, ponieważ nikt nie uwierzy, że to Rolex - mówi Lucyna Bogusz, Sales & Marketing Manager Alfy Romeo w Polsce. - Dlatego też salony samochodowe przygotowane według projektu nowego Corporate Identity przypominają miejsca sprzedaży ekskluzywnych dzieł sztuki."
Corporate Identity to staranie opracowany standard, któremu będą odpowiadać wszystkie salony sprzedaży samochodów tej marki na świecie. Zaprojektowane i zaproponowane dealerom Alfy Romeo zmiany objęły kompleksową aranżację wnętrza i zewnętrznych elementów salonu, włącznie z najbliższym otoczeniem budynku.
Dotychczas wielu autoryzowanych dealerów w Zachodniej Europie zdążyło już wprowadzić odmieniony wizerunek salonu. Wyraźnie przoduje w tym rynek austriacki, ale są także podobnie stylizowane salony w innych częściach świata - np. w Japonii czy Australii. W Polsce w nowy Corporate Mobility Alfy zainwestowało już gdańskie Centrum Motoryzacyjne Auto Plus, warszawski dealer Boltowicz Sp.J., Autoservis w Mławie, u kilku innych prace trwają.
"Wcześniej nasz salon Alfy Romeo wyglądał dość przeciętnie. Niczym specjalnym się nie wyróżniał - mówi Adam Trela, dyrektor Auto Plusa. - Teraz ma swój wyraźny, specyficzny charakter, zmieniła się atmosfera. Od razu daje się wyczuwać połączenie swobody i sportowego ducha z ekskluzywnością, aczkolwiek bez zbędnego nadęcia. I tak też nasi klienci się tutaj czują, a nowy wygląd salonu podbija ich serca, o czym wciąż napływają do nas sygnały."
Kolorystyka salonu Alfy Romeo według nowych standardów znajduje swój wyraz w odcieniach szarych i czerwonych, wokół wykorzystywane są elementy metalowe, stylizowane na chromowane. W oczy rzucają się lakierowane panele, dominuje wysoki połysk i szkło, a zupełnie zniknęło drewno.
Wszystkie te zmiany mają na celu przede wszystkim dostosowanie do gamy nowych modeli Alfy Romeo, których wprowadzenie na rynek rozpoczęła w październiku Alfa 159.
Komentarze opinie