Firma Suzuki Motor Poland wprowadziła nowy system zamawiania części z magazynu przez dealerów w Polsce. Dzięki niemu każdy klient, który zamówi w salonie Suzuki dowolną część do swojego motocykla, będzie mógł ją odebrać w tym samym salonie już po trzech dniach roboczych, a nawet po 48 godzinach, o ile zamówienie zostało złożone do godziny 12.00.
Nowy system zamawiania części umożliwia bardzo szybki przepływ zamówień. Zamówienie trafia dzięki systemowi on-line bezpośrednio od dealera do centralnego magazynu Suzuki w Europie, który mieści się w Niemczech. Dealerzy Suzuki otrzymali specjalne oprogramowanie do obsługi nowego systemu oraz zostali przeszkoleni w tym zakresie. System umożliwia także każdemu dealerowi bezpośredni wgląd do stanów magazynowych w Niemczech, żeby stwierdzić, czy dana część jest dostępna. Dodatkowo nowy system ograniczył koszty, a dzięki temu sprowadzane części będą dostępne w bardziej atrakcyjnych cenach.
"Wcześniej zamówienie od dealera trafiało najpierw do Suzuki Motor Poland, tam było weryfikowane, a następnie przesyłane do Suzuki International Europe, co wydłużało czas oczekiwania na dostawę. Dzięki wprowadzeniu nowego systemu nie tylko skróciliśmy czas realizacji zamówień, ale także zminimalizowaliśmy ryzyko powstania pomyłek w zamówieniu, bo nie przechodzą one przez kilka kolejnych osób - powiedział Paweł Iwanicki z Suzuki Motor Poland. - W efekcie czas dostaw został znacznie skrócony, a ceny zostały obniżone w niektórych przypadkach nawet o 30%."
Komentarze opinie