Podczas targów motoryzacyjnych w Tokio Hyundai zorganizował światową premierę prototypu Neos 3. Drugim ważnym wydarzeniem jest debiut rynkowy luksusowego modelu Grandeur na rynku japońskim.
Neos jest trzecim z kolei modelem koncepcyjnym w futurystycznej serii Crossover Utility Vehilce. Stworzono go w japońskim centrum Hyundaia w Chibie. Wyposażony w napęd na cztery koła Neos posiada nowy silnik o pojemności 4.6 litra, 32 zaworach i 8 cylindrach w układzie widlastym, zintegrowany z elektronicznie sterowaną skrzynią automatyczną o pięciu przełożeniach.
Przedni grill i reflektory powstały z myślą o bezpiecznej jeździe. Zawierają czujniki ostrzegające przez zderzeniem i zbliżeniem do obiektu znajdującego się z przodu. Zamontowane przednie kamery poszerzają pole widzenia. Technologie zastosowane w przednich lampach obejmują działający na podczerwień system ułatwiający jazdę po zmroku oraz automatyczne dostosowanie do kierunku jazdy strumienia świateł.
Projekt wnętrza Neosa podzielić można na trzy strefy. Siedzenia z przodu zapewnią przyjemność i radość z jazdy. Drugi rząd siedzeń zapewni podróż tak komfortową jak w prywatnym odrzutowcu, zaś siedzenia w trzecim rzędzie są wielofunkcyjne i po złożeniu mogą przekształcić się w przedział bagażowy.
Nowy wymiar obsługi urządzeń przez użytkownika uzyskano dzięki zamontowanemu nad przednią szybą wyświetlaczowi oraz centralnie umieszczonemu manipulatorowi kulkowemu, który steruje nawigacją i systemem multimedialnym. Odczyt obrazu z kamer podczerwieni w nocy i z kamer z tyłu możliwy jest dzięki 11-calowemu ekranowi LCD w konsoli środkowej. Moduł multimetru steruje ważnymi dla samochodu funkcjami, na bieżąco informując kierowcę o stanie pojazdu i warunkach jazdy.
Komentarze opinie